Trénink intimních svalů doma.Kegelská cvičení, nefritová vejce

Trénink intimních svalů doma je prevence nemocí ženských pohlavních orgánů.

Díky trénovaným svalům jsou prenatální a poporodní periody jednodušší než ženy, které necvičily intimní svalovou tkáň.

Proč potřebujeme trénink intimních svalůtextilie?

Když je svalová tkáň ženy elastická a svalnatá, zažívají muži při pohlavním styku zvláštní potěšení. Cvičený sval vám umožní získat orgasmus ve stacionárním stavu obou partnerů, což se nazývá pohlavní styk bez tření.

Během toho byly do práce uvedeny pouze svaly ženských pohlavních orgánů.

Ženy, které mají umění orgasmu bez tření, prošly intimními svaly.Žádný manžel nebude souhlasit s vlastizradou, pokud má manžela se znalostí tohoto umění lásky doma.Za tímto účelem ženy pravidelně trénují svalovou tkáňdomácí podmínky.

Tato cvičení mají několik výhod:

  1. Intimní svalový trénink doma posiluje ženské reprodukční orgány. Je to způsobeno tím, že trénované svaly mají silnější průtok krve, což znamená, že menopauza přijde později než u těch zástupců, kteří oslabili svalovou tkáň.
  2. Silný svalový tonusumožňuje snazší průchod práce a menší bolest.
  3. Spolu s posilováním svalové tkáněna intimních místech se posilují boky, břicho a hýždě, což znamená, že nedochází k celulitidě.
  4. Trénované vaginální stěnyudržují tón mužského pohlavního orgánu a prodlužují mužský pohlavní věk.
  5. U žen s elastickými intimními svalyse feromony vyrábějí aktivněji, což přitahuje muže.

Pozitivní aspekty tréninkového komplexu intimní svalové tkáně

U žen, které pravidelně trénují svalovou tkáň, jsou pozorovány následující pozitivní změny:

  • trénink intimní svalové tkáně zlepšuje sexuální život;
  • vaginální rozměry jsou sníženy;
  • sexuální intimita je zředěna novými pocity;
  • obnovení pružnosti vazů genitálních orgánů;
  • snížená bolestivost menstruace;
  • zastavení patologických procesů genitourinárního systému;
  • domácí výcvik je prevence všech druhů nemocí;
  • během náboruposiluje váhu nebo ztrátu svalů;
  • méně bolestivé příznaky během porodu;
  • posílení pánevního dna a pobřišnice;
  • zlepšující celkovou pohodu.

Důležité! Nepopiratelnou výhodou výcviku je schopnost vést ho kdekoli: sedět doma, v kanceláři, během představení v divadle, na koncertu nebo v posteli.

Cvičení s Kegelovou metodou

Cvičení pro začátečníky

Nejjednodušší známá technika pro posílení vaginálních svalů se nazývá Kegelova metoda.

Cvičení intimní svalové tkáně se nazývá pomlouvání. Před zahájením aktivního cvičení je třeba se naučit smyslovým pocitům svalů samotných.

Smyslnost můžete otestovat při močení.Je nutné tento proces několikrát omezit, pozastavit a znovu vyprázdnit.Během této akce fungují svaly vagíny a perineum.

Po močení můžete akci opakovat v obvyklém stavu.Poté, co je cítit svalová tkáň a jsou získány dovednosti jejího napětí, je dovoleno přistoupit k přímým Kegelovým cvičením.

Kegel Training Complex

Stlačování a rozšiřování svalu při zrychleném tempu trvá 15 sekund, relaxujte současně a opakujte cvičenítřikrát.Po odpočinku po 30 sekundách proveďte stejnou kompresi a expanzi po dobu 7 sekund, zbytek pro stejné množství, opakujte 8krát.

Měl by být napjatývaginální svaly a udržet v tomto stavu po dobu 6 sekund, pak relaxovat.Opakujte až 8krát.V další fázi je nutné stlačit svaly stejným způsobem, držet po dobu 30 sekund.Odpočinek je také půl minuty.Je třeba provést 3 přístupy k těmto výcvikovým pohybům.

Na konci tohoto cvičení následuje rytmické mačkání a mačkání po dobu 8 sekund. V rychlém tempu (12 sad) musí být vaginální svaly stlačeny a rozšířeny.Pak odpočívej půl minuty, udělej to dvakrát.Utáhněte svaly a zůstaňte v této poloze až 1,5 minuty, odpočívejte a opakujte znovu.

Provádějte kompresi a dekompresi 25krát (toto číslo by se mělo denně zvyšovat a dosáhnout 90krát).Pak byste měli pevně stisknout a držet, počítat do 25, relaxovat na půl minuty, opakujte. Je třeba učinit pět takových přístupů.

Při běžné, klidné rychlosti musíte uvolnit a napnout svaly po dobu 3 minut.Každý den se čas prodlužuje a snižuje na 15 minut.Zvyšováním napětí svalu, dosažení vrcholu stavu, přetrvávání na pár sekund, také relaxovat postupně.Proveďte až 6 sad.

Pokud trénujete podle Kegela doma, nejméně třikrát denně, intimní sval se rychle stane elastickým a krása a zdraví se s ním vrátí.

Výcvik vaginálního svalu pomocí speciálních simulátorů

Kromě nezávislého výcviku pomocí Kegelovy techniky byly po výzkumu specialisty dosaženy dobré a dlouhodobé výsledky, děláme doma pomocí posilovny.metody.

Úplně první simulátor vytvořil sám Arnold Kegel, který vymyslel techniku, kterou vyvinul.Jmenuje se Crotch.Záměrem bylo změřit upínací sílu svěrače vagíny s vytvořením potřebného odporu.

Zařízení nikdy neobdrželo schválení k použití, ale poptávka po samotné technice Kegel.Moderní výzkum a vývoj přinesl pozitivní výsledky při používání nových simulátorů k posílení intimních svalů.Některé z nich jsou uvedeny v tabulkách.

PneumatickéToto zařízení reguluje nitrobřišní tlak, což umožňuje rozvíjet schopnost řídit svaly intimních zón.Simulátor navíc masíruje stěny vagíny.
LaserHlavní funkcí tohoto vývoje je zpětná vazba se svalovou tkání (hodnocení účinnosti tréninku).Tento model sleduje správnost cviků a indikuje stupeň formování svalů.
VejceTento simulátor má podobnost se slavnými vaginálními míčky a nefritovými vejci.Pro trénink doma má významnou účinnost a neškodnost.Jeho cíl je zaměřen konkrétně na výcvik tréninku intimního svalového těla.Ve skutečnosti, jeho použití je položit vejce na nějakou dobu.Můžete tak ovládat svaly tím, že je naučíte vstoupit do tónu, bez ohledu na touhu.Zařízení je také navrženo pro trénink s břemeny, ale můžete k nim jít až po tréninku.
Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Laserové odstranění chloupků na obličeji a těle - jak se provádí, účinnost před a po fotografiích, kontraindikace.

Tipy pro získání a použití simulátoru pro výcvik

Wumbilding je konstrukce intimního svalu(překlad).Původním účelem simulátorů bylo zvýšit intimní pocity ženského pohlaví.To je jejich rozdíl od tréninkové techniky Kegel.

Pokud vezmeme v úvahu jejich orientaci, jsou úkoly a výsledky podobné lékařské technice. Rozdíl mezi simulátorem vajec a technikou je jeho snadné použití , zvláště vhodné pro líné dámy.

Po získání zvláštního simulátoru je nutné jej vložit do vagíny a poté provést stlačení a rozšíření svalových pohybů doporučeným počtem opakování.Můžete provést stažení a vysunutí.

Před zakoupením simulátoru je třeba vzít v úvahu tyto nuance:

  1. Vejce musí být vybráno podle povolené velikosti(u žen rodících musí být vejce větší)velikost).
  2. Pro trénink musíte použít kondom- to je nejen hygienické, ale je také snazší s ním vytáhnout zařízení (musíte nechat malý ocas venku).
  3. Simulátor by neměl mít nedostatky(čipy, trhliny), pomůže to vyhnout seporanění vaginální sliznice.
  4. Pokud je to možné, je lepší upřednostňovat léčivé kameny(křemen nebo safír), jejich použití pro účely výcviku normalizuje mikroflóru, hojí rány a boláky.
  5. Pravidelnost cvičení podporuje účinné posílení svalů v pánevním dně.

Důležité! Aby se dosáhlo očekávaného účinku používání zařízení pro trénink intimních svalů, musí být třídy prováděny třikrát týdně po dobu 3-5 měsíců.

Pokud dodržíte doporučení a provedete gymnastiku k posílení svalů pánevního dna, nebude výsledek příliš dlouhý.Existující nemoci, jako je prolaps dělohy, časná menopauza, nedostatek orgasmu, bude navždy ustupovat.

Užitečná videa o tréninku intimních svalů doma

Více o trenérech svalů pánevního dna:

Vumbilding - trénink intimních svalů doma: