Krása za 10 minut: komplex má krásné štíhlé tělo (abs, boky, paže, hýždě, žaludek) s Cindy Whitmarshovou.Video návody

Krása za 10 minut je komplex od slavného fitness trenéra Cindy Whitmarsh.Je to americký atlet, který se více než 20 let profesionálně věnuje kondici.Žena je také fitness instruktorka s bakalářským titulem v oblasti fitness a zdravého stravování.

Cindy Whitmarshová je známá v mnoha zemích po celém světě svým podpisem koučovacího programu hubnutí s názvem Beauty in 10 Minutes.

) Popis programu Beauty in 10 Minutes s Cindy Whitmarsh

Hlavním cílem programu Beauty in 10 Minutes je snížení tělesné hmotnosti aeplenie svaly. Cindy Whitmarsh také trvá na vyvážené stravě během cvičení a hubnutí.Ve skutečnosti ke ztrátě kilogramů dochází, když je množství spotřebované potraviny výrazně omezeno.

To znamená, že musíte jíst méně jídla, než kolik může tělo strávit celý den.Tělo začne přijímat životně důležitou energii z „rezervních rezerv“, zejména - tuků.Proto proces hubnutí nevyhnutelně spočívá v omezenívysoce kalorický příjem potravin.

Krása za 10 minut je sada cvičení od Cindy Whitmarsh, která platí pro DVD

Krása za 10 minut (komplex od Cindy Whitmarsh) je pečlivě vybraná směsefektivní cvičení, která maximalizují dopad na různé části těla.Jsou rozděleny do určitých skupin těla (pro svaly tisku, hýždě, boky a ruce).Program zahrnuje 5 samostatných cvičení.Zajímavé je, že každá hodina trvá pouze 10 minut.

Pokud chcete při zvedání těla zhubnout, je přesně to, co potřebujete, vzdělávací program od Cindy Whitmarsh.

Výhody a nevýhody souboru cviků

Pokud není čas na plné kondiční tréninky, hodí se 10minutová tréninková cvičení od Cindy Whitmarshové.

Výhody a nevýhody Krásy za 10 minut cvičení:

Výhody )Nevýhody
Komplex nabízí práci s nejvíce problematickými oblastmi:
  • stop;
  • stehna;
  • hýždě;
  • ruce;
  • břicho.
V komplexu chybí aerobik pro další spalování tuků.
Při 10minutovém tréninku nebude obvyklý denní rozvrh narušen.Nedostatek pohybu pro rychlé hubnutí.K dosažení maximálního účinku trvá půl hodiny denně.
Unikátní kombinace zatížení.Několik svalových skupin pracuje současně.Lekce jsou určeny pouze pro začátečníky.
Unikátní cviky pro břicho.Mnoho původních vynálezů, které pomohou vypracovat břišní svaly.
Rychlé tempo tréninku vám pomáhá spalovat hodně kalorií.
Komplex je ideální pro začátečníky.Trenér nabízí dostupná cvičení.
Třídy pomáhají posilovat břicho, hýždě a boky a snižují ochablé ruce.
Každé individuální cvičení trvá pouze 10 minut.V případě potřeby je možné zvolit samostatnou sadu cvičení.

Cindy mluví docela srozumitelně a ukazuje, jak přesně by měla být cvičení prováděna.Navíc pro rusky mluvící uživatele jsou videa přeložena do jejich rodného jazyka.

Základní principy programu

Krása za 10 minut (soubor krátkých tříd) je nejlepší nabídkou, pokud není dostatek času na kondici.

Jak bylo uvedeno výše, program se skládá z 5 10minutových tříd určených pro různé zóny.

Mezi hlavní zásady výcviku patří:

  • přesné dodržování technik navrhovaných základních cvičení;
  • cvičení několikrát s určitým přerušením.

I s 1 tréninkem denně zaměřeným na konkrétní svalovou skupinu můžete dosáhnout úžasných výsledků v co nejkratším čase.

Jak správně cvičit

Krása za 10 minut(komplex od Cindy Whitmarsh) má 5 různých cyklů tříd.

Mělo by být zřejmé, že:

  • není třeba nadhodnocovat a provádět celý komplex najednou.Dostatek 10 minutových lekcí pro konkrétní problémovou oblast těla;
  • vzhledem k tomu, že třídy byly zahájeny poprvé, nedoporučuje se vykonávat příliš mnoho práce, nejlépe postupnou adaptaci;
  • Den po cvičení se v některých částech těla může objevit bolest.

Boky

Pokud je třeba snížit objem boků, utáhnout zadek, zbavit se ošklivé „pomerančové kůry“, ale zároveň není čas jít do posilovny, pakS programem od Cindy Whitmarshové to můžete dělat doma.

Hlavní důraz je kladen na plíce a dřepy, protože právě tato cvičení nejvíce ovlivňují oba povrchy boků a týkají se také jejich vnitřních svalů.V případě potíží s křečovými žilami nebo kloubními potížemi je třeba se vyvarovat příliš ostrých plic, hlubokých a intenzivních dřepů.

Mezi hlavní cvičení:

  • dřepí činky;
  • dřepy se zvedáním na nohou;
  • mrtvý tah;
  • výpady na jednom místě;
  • se vrhá do stran;
  • výpady při únosu nohy dopředu /dozadu;
  • zvedání pravé a levé nohy pomocí činky.

Aby se předešlo chybám v pohybech, doporučuje se provádět gymnastiku v rámci video tutoriálů s poznámkami od Cindy Whitmarshové.

Ruce

Ruční cvičení jsou navržena tak, abyposílit svalovou tkáň rukou a zbavit se ochabnutí.

Navrhovaný komplex zahrnuje:

  • činka stolního lisu;
  • zvedá ruce před vámi;
  • zvedání paží do stran;
  • zvedání činek na hrudník;
  • zvedání paží do stran;
  • činka se otáčí s otáčením rukou;
  • ohýbání paží pro biceps střídavě v obou směrech.
Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Sušení těla pro dívky.Výcvikový program, podrobné nutriční menu na měsíc po dni.

Hýždě

Cílem gymnastiky v této problémové oblasti je posílit svaly a zlepšit celkový tvar.Není správné uvěřit, že pro vytvoření elastických hýždí stačí udělat jen dřepy.

Přestože dřepy jsou považovány za nejvhodnější cvičení, která dávají maximální účinek.Stojí za zmínku, že existuje mnoho dalších fitness cvičení, jejichž implementace pomáhá posílit hýždě a nohy.

Aby byly vaše nohy štíhlé, musíte trénovat neustále.V takovém případě by měla být denní strava vyvážena sníženým příjmem kalorií.Pokud je třeba konzervovat nebo uvést hýždě a boky do normálního tvaru, mastných a moučných výrobků, měly by být sladkosti z potravin vyloučeny.

Důležitým bodem pro dosažení pozitivního účinku je přesná technika fitness programu.

Tím, že uděláte špatně, nemůžete dosáhnout požadovaného účinku, nebo dokonce dosáhnoutzranění.

Aby bylo možné účinně vypracovat cílové svaly dané oblasti těla, je nutné provést minimálně 3-4 přístupy a provést samostatný pohyb.Opakování se musí provádět, dokud se ve svalech neobjeví mírný pocit mravenčení.

Přednostně existuje minimálně 15 opakování.A je lepší udělat až 30krát jeden pohyb jedním přístupem.Pro dosažení maximálního účinku se doporučuje provést podobný seznam cvičení nejméně 2-3krát během týdne.

Seznam cvičení:

1. Šíření boků v poloze ležení.

Při provádění pohybů pracují svaly hýždí a zadní strana stehen.Pro maximální využití tohoto pohybu se doporučuje snížit tělo na předloktí.Pod koleny musíte držet činky.Když se noha vrací do své původní polohy, měla by se ohnout a přitáhnout blíže k hrudníku.Účinek tříd se tak zvyšuje.

2. Ohyb stehna příčně v poloze kolena.

Jedná se o hýždě a vnější stehno.Ruce mohou být mírně ohnuté v loktech.Po dosažení nejvyššího bodu je nutné v takové poloze trvat 3 sekundy, čímž se zvyšuje účinek cvičení.

3. Ohýbejte nohy postupně po stranách.

Vynikající pohyb k posílení svalů hýždě.Provádí polokruhové výkyvy nohama, nejprve v jednom směru, poté v druhém.Současně svalová tkáň zadku funguje nejúčinněji.

4. Most se zvednutou pánví.

Použití takové techniky dokonale ovlivňuje odstranění tukové tkáně v hýždě.Biceps a zadní část stehna.Efektivita pohybů se zvýší, pokud si nohy položíte na prsty na nohou a zatížíte spodní část břicha.

5. Jeden most nohou.

Tato verze mostu zahrnuje zvedání jedné nohy po druhé, poté druhé.Pro zvýšení účinnosti cvičení by měla být podpůrná noha zdvižena až k špičce.

Belly

Mnoho žen má problémy v oblasti pasu.Omezte obvod břicha pomocí kyvného lisu.To pomůže napnout břišní svaly.

Existují-li na zdraví nějaké kontraindikace, musí být provedeny všechny pohyby, aby se zabránilo skákání.

Měli byste to dělat.Třepáním tisku byste se však měli držet poměrně rychlého tempa.Například můžete přitáhnout kolena k hrudníku a zaujmout polohu lišty.Hlavním bodem takového tréninku je udržování pulsu v oblasti, kde se předpokládá spalování tuků.

Seznam cviků pro břišní tisk:

  1. běží na jednom místě se stoupáním kolen;
  2. box;
  3. skákání s chovem paží a nohou;
  4. chůzi v poloze prkna;
  5. zvedání kolen k hrudníku;
  6. „krab“;

    krab

  7. skákající do tyče s roztaženými nohami;
  8. skočí do pruhu;
  9. „kolo“;
  10. „kolo“ s nataženými nohami;
  11. ​​
  12. prkno;
  13. boční lišta;
  14. se otočí s výpady.

Protahování

Protahování pevností, nebo protahování, nabízené Cindy Whitmarshovou, se provádí poté, co již bylo vypracováno jedno nebo druhé cvičení, tj. Na koncifyzické aktivity.Zaměřuje se především na uvolnění svalové tkáně.

Tato cvičení jsou důležitým prvkem celého tréninku, díky jehož provádění se zlepšuje pružnost svalové tkáně a pružnost kloubů.V tomto případě dochází k rychlému zotavení svalů.Protahovací cvičení vás ochrání před zraněním a zefektivní sport.

Protahování podporuje tvorbu nových svalových vláken, zvyšuje lidskou sílu a zvyšuje produktivitu fyzických aktivit přibližně o 10%.

Plus, strečink výrazně zlepšuje krevní oběh ve svalové tkáni a minimalizuje bolest při tréninku.Protahovací cvičení také pomáhají zkrátit dobu zotavení kloubních a svalových tkání, což příznivě ovlivňuje celkový stav lidského zdraví.

Taková cvičení zvyšují pohyblivost celého těla, zatímco díky rozsahu použitých pohybů výrazně zvyšují sílu člověka.Protahování může navíc snížit srdeční frekvenci a obnovit krevní tlak.

Takové pohyby mohou zmírnit stres, zbavit se stresu po provedení poměrně intenzivních fyzických cvičení.V důsledku protažení se také zvyšuje obsahendorfiny v krvi, člověk se cítí spokojený.

Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Kyselina glutamová - co to je, pro co a jak se používá ve sportu a kulturistice.

Kontraindikace

Komplex krásy za 10 minut od Cindy Whitmarsh, stejně jako všechny ostatní programy, které zahrnují fyzickou aktivitu, má pro použití určité kontraindikace.

Tento fitness program by neměl být praktikován v následujících případech:

  • zranění, zlomeniny;
  • jestliže osoba trpí vysokým krevním tlakem, onemocnění kardiovaskulárního systému;
  • , pokud má osoba selhání ledvin nebo jater;
  • , pokud má osoba křečové žíly;
  • pro jiné závažné nemoci.

Tento komplex se nedoporučuje lidem, kteří mají vážné problémy s pohybovým aparátem.

Fitness komplex Beauty in 10 Minutes od amerického sportovce Cindy Whitmarsh je sada ideálních silových cvičení pro posílení svalové tkáně v problémových oblastech, určená pro ty, kteří se teprve začínají věnovat sportovnímu tréninku.Tento fitness komplex pomůže přiblížit sen o štíhlé postavě.

Krátké, ale efektivní třídy jsou nejlepším řešením pro lidi, kteří právě začali s kondičním tréninkem, a také pro ty, kteří chtějí přijít o další libry.A provádění cvičení na delší dobu, můžete získatatletické formy.Program navíc zvyšuje životně důležitou energii, činí člověka zdravějším, veselějším a jen šťastnějším.

Autor:Natalia Tumanova

Návrh článku:Mila Fridan

Video: Krása za 10 minut ]

Krása za 10 minut.Stiskněte: