Jak ztratit 5 kg za týden a odstranit žaludek.Výživa, strava, cvičení

Chcete-li odstranit bolest kloubů a páteře, snížit krevní tlak, obnovit víru ve vlastní sílu, obnovit rodinné vztahy, můžete postupovat podle doporučení správného výživového systému, jak ztratit 5 kg týdně.Jak to udělat, podnítí doporučení odborníků, aby pomohli dosáhnout pozitivního výsledku.

Kontraindikace rychlého hubnutí

Skupiny lidí, u nichž je úbytek hmotnosti škodlivý:

  1. Děti a dospívající potřebují kvalitní jídlo.Nedostatek živin povede k pomalému vývoji, nervovému namáhání a stresu.
  2. Nutriční nedostatkyprvky u těhotných žen zpomalí vývoj plodu.
  3. Ženy, které kojí děti.
  4. V době zřízení ženské menopauzy.Měli byste být trpěliví a čekat šest měsíců, hmotnost ženy se normalizuje.
  5. Starší lidé by měli věnovat zvláštní pozornost zdraví, a proto jsou všechna omezení, která způsobují, že se tělo stresuje, kontraindikována.

Lidé s chronickými onemocněními mohou omezit svou stravu pouze pod dohledem lékařů.

Dlouhodobá denní konzumace potravin s celkovým obsahem kalorií nižším než 1 000 kcal představuje ohrožení lidského zdraví.

Základní pravidla výživy pro rychlý hubnutí

Jak zhubnout o 5 kg týdně, doporučí odbornou radu.

Dodržování základních pravidel vám umožní rychle dosáhnout výsledku:

  1. Konzumujte tolik kalorií, kolik je třeba pro plánované hubnutí, ale nemilujte hladem.
  2. Vyberte si stravu s postupným snižováním množství jídla.Normální lidský žaludek má objem pěstí, pro jedno jídlo je nutné jíst nejvýše toto množství.
  3. Je nutné jíst denně 5-6krát - tři jídla a 3 obědy.
  4. Jíst večeři nejpozději 2-3 hodiny před spaním.
  5. Strava by měla obsahovat jídla z nízkokalorických potravin, je lepší je vařit na pár nebo vařit.Odstraňte ze stravy všechna smažená jídla.
  6. Cukr, sladkosti, dorty, sladké cukrovinky ze stravy byly zcela odstraněny.Vyměňte za zeleninu aovoce s vysokým obsahem vitamínů a vlákniny.
  7. Proveďte sadu fyzických cvičení se zvýšeným kardiovaskulárním zatížením.
  8. Při jídle by se jídlo mělo jíst pomalu a pečlivě žvýkat.Mozek si jistě získá dostatek kalorií a hlad nebude pociťován dlouho.
  9. Vypijte 30 ml vody denně na 1 kg tělesné hmotnosti.
  10. Postupně snižujte příjem soli na 5 g za den, zadržuje vodu v lidském těle a narušuje úbytek hmotnosti.
  11. Nezastavujte se u dosažených výsledků, je nutné konsolidovat výsledky uplatňování zásad vyvážené stravy a aktivního životního stylu.

Je důležité vědět! Spalování tuků lidským tělem není jednotné.Hlavní věc je zachovat obecný směr, tělesná hmotnost se na chvíli nemění, nebo dokonce trochu roste a poté prudce klesá.Štíhlí lidé zhubnou pomaleji než ti tlustí.Trpělivost a přísná implementace pravidel zajistí úspěch.

Týden, jak zhubnout o 5 kg: základní pravidla

Fitness trenéři vědí, jak zhubnout o 5 kg za týden a neohrožovat vaše zdraví.Při hubnutí je hlavním úkolem zhubnout nadbytečný tuk a zachovat svalovou hmotu.Chcete-li to provést, měli byste konzumovat dostatek bílkovin a vést silový trénink.Snížené pracovní zatížení vede ke ztrátě svalů.

Normální míra úbytku hmotnosti bez poškození je 0,5–1% tělesné hmotnosti týdně.Tato míra ztráty hmotnosti zajišťuje snížení tukové tkáně,ne sval.V souladu s tím při hmotnosti 80 kg bude správná ztráta týdně 400–800 g.

I při nízkokalorické dietě - okurka, kefír - tělo spotřebuje stejné množství tuku jako při vyvážené stravě.Tělo se stresujícím způsobem nejprve zbaví „netučného“ břemene a pak pokles tělesné hmotnosti stále klesá na standardní týdenní sazby 0,5–1%.

Míra ztráty hmotnosti, která není škodlivá pro zdraví, je pouze 1 kg za týden.

Použití následujících psychologických technik vám umožní rychle se přizpůsobit novému životnímu stylu:

  1. Prezentujte vizuálně požadované.Je třeba si večer nebo ráno, napůl spát, přesně představit sami sebe bez dalších liber, se štíhlou postavou.
  2. Mapa připomenutí.Na kartonu napište své cíle, dosažené v procesu hubnutí (zdraví, krása) a vše, co k tomu je třeba udělat (strava, cvičení).Zavěste kartu na přední místo a pravidelně označujte své skutečné akce k dosažení cíle.
  3. Obtížné momenty.Analyzujte proces hubnutí, co špatné návyky narušují dosažení cíle.Vyplňte seznam nezbytnými akcemi a držte se ho.
  4. Musíte komunikovat s lidmi, kteří již úspěšně zhubli.
  5. Změna postojů k jídlu je pouze energií.
  6. Nebojte se kompromisu.Pokud chcete jen nepatrně chtít kousek koláče, můžete ho sníst, ale pak si musíte pamatovat, že máte dalších 10 minut.ve výcviku.
Nepřeskočit nejoblíbenější článek v rubrice:Laserové odstranění chloupků na obličeji a těle - jak se provádí, účinnost, fotografie před a po kontraindikacích.

Jak funguje mono-dieta

Za účelem očištění a zlepšení těla byl vyvinut způsob hubnutí pomocí mono-stravy.Několik dní se konzumuje pouze jeden druh jídla.Trávicí trakt je v tomto okamžiku vyložen, obnoven a očištěn od toxinů a toxinů.

Mono strava nemůže trvat dlouho, protože může způsobit poškození zdraví.Na mono stravě musíte spotřebovat hodně vody.

K udržení funkcí při omezování potravy bude tělo využívat živiny z rezervních obchodů - svaly a orgány.Tuková tkáň, která zajišťuje energetickou rovnováhu, je využívána tělem jako poslední.

Rovněž dojde k poklesu tělesného metabolismu.Z tohoto důvodu je při první hubnutí aktivní, a pak tělesné systémy začínají zpomalovat metabolismus a šetřit energii.

Základním pravidlem používání mono-stravy je to, že by se nemělo stát hlavním režimem příjmu potravy po dlouhou dobu.

Při správném použití jsou diety výhodné, jejich výhody jsou:

  • snadné použití;
  • malé finanční náklady;
  • dostatečná účinnost;
  • Čištění toxinů a toxických látek v lidském těle.

Nebezpečí při používání mono-diet:

  • Člověk se cítíčlenění.
  • Výrazně snižuje výkon.
  • Tělo je plné letargie.
  • Trávení.
  • Osoba je pronásledována špatnou náladou a podrážděností.
  • Zotavuje se z nadváhy, pokud dietu opustíte nesprávně.

Výsledek - tělo je v horečce, všechny systémy jsou otřesené, mozek hledá stresové zásoby glukózy.Pokud však použijete tuto dietu od 3 do 5 dnů, problémy se vyhladí a přínosem pro obličej je ztráta hmotnosti několika kilogramů, očištění těla a absence úplné katastrofy.

Doporučení:by se měl líbit produkt, na jehož základě bude postavena strava.

Měli byste sledovat svoji pohodu, pokud se necítíte dobře, ukončete kurz stravy a vyhledejte lékaře.

K upevnění pozitivních výsledků a odstranění nedostatků ve výživovém systému je nutné správně opouštět mono-dietu:

  1. Do jednoho týdne po jídle musíte jíst se stejnou frekvencí a fragmentací,nesnižujte množství pitné vody.
  2. Strava by se měla postupně rozšiřovat.U mono-stravy uhlohydrátů v prvních dnech po jejím ukončení používejte stejné jídlo jako na dietě, přidejte do ní trochu bílkoviny a tuky.S proteinovou dietou udělejte pravý opak.
  3. Jezte během prvního týdne pouze nízkokalorické a nízkotučné potraviny.
  4. Jíst výrobky smažené v oleji je možné pouze po týdnu.
  5. Nepijte alkohol, sodu, rychlé občerstvení.

Pokud začnete konzumovat mastná jídla v neomezeném množstvímnožství ihned po jídle, vše odstraněno, další libry k návratu.

Mono-diety

Kefirova dieta

Jak zhubnout o 5 kg týdně za použití kefirové stravy bude popsáno níže.

Míra spotřeby kefíru s 1,5% tuku od 1 do 1,5 litru denně.Výrobek by neměl obsahovat cukr a škodlivé přísady.Opil se pouze přírodní kefír.Na 3 dny v kefíru můžete ztratit 3 kg nadváhy.Při půstu po dobu 5-7 dnů je nutné do stravy zahrnout citrusové plody nebo jablka, trochu masa.

Dieta kefir-apple vám pomůže zhubnout v krátké době, například ztratíte 5 liber navíc za týden

Taková strava:

  • poškozuje rovnováhu voda-sůl;
  • může způsobit průjem;
  • je kontraindikován u lidí náchylných k alergiím;
  • je obtížné používat kvůli nedostatku a uniformitě potravinářských výrobků.

Účinnost - za 5 dní je skutečně možné zhubnout 5 kg.

Kefirova strava za týden:

Pohanka strava

Jak ztratit 5 kg týdně pomocí pohankystrava:

  • nalijte do termosky 200 g zrn pohanky;
  • nalijte 300 ml vroucí vody;
  • trvají na 10 hodinách.
  • V malých porcích jíst vařenou porci denně.Při půstu po dobu 5 až 7 dnů přidejte do stravy 1 litr kefíru a rovnoměrně ho rozdělte na všechny další dny.Každý den, počínaje čtvrtým dnem, jíst jablko.

    Od pohanky je třeba postupovat opatrně:

    • schopen poškodit zdraví při obezitě;
    • nenaplňuje požadovaný přísun živin;
    • Dušené krupice jsou bez chuti, takže je třeba vydržet celý týden tak silná vůle.
    • Účinnost: ztráta 1 kg denně.

      Okurková strava

      Při použití dietní okurky můžete zhubnout o 5 kg týdně.S tím není nutné pít velké množství vody - okurka obsahuje 95% tekutiny a 5% vlákniny.Vlákno pomáhá rychle uspokojit hlad, aktivovat střeva.Okurky působí jako přírodní diuretikum, pomáhají zmírňovat otoky, odstraňují stagnující tekutinu.

      Po dobu 5-7 dnů je nutné jíst 1,5–2 kg okurek denně a vypít více než 1 litr vody.

      ​​

      Vlastnosti stravy:

      1. Tato strava je přísně zakázána pro lidi s chronickými onemocněními močového ústrojí.
      2. Nemůžete cvičit a sportovat kvůli nedostatku bílkovin a sacharidů v nabídce.
      3. Výsledky této stravy jsou krátkodobé - po chvíli se váha vrátí ke starým hodnotám.

      Výkon - 5 kg za 7 dní.

      Vaječná strava

      Podstatou vaječné stravy je prudký pokles uhlohydrátů a tuků ve výživě lidí.V této stravě se používají nízkokalorická kuřecí nebo křepelčí vejce, která mají velkou nutriční hodnotu.Ve vejci jsou téměř všechny hlavní vitamíny a minerály.

      Mono strava je založena na použití 5 vařených vajec denně.Můžete pít čaj bez cukru a vody.Strava trvá maximálně 5 dní.Je velmi nevyvážená a psychologicky odolná.

      Tato strava je nebezpečná pro pacienty s alergiemi, lze použít krátkou dobu. Pro zvýšení účinnosti je nutné intenzivně se zapojit do fyzických cvičení.

      Účinnost - ztráta 2 kg za 3 dny.

      Nízkokalorické diety: druhy, základní principy, účinnost

      Základní princip vytváření nízkokalorické stravy je založen na denním přísném snižování množství spotřebovaných kalorií. Je nezbytné vést přesnou evidenci všech spotřebovaných produktů denně a jejich celkového obsahu kalorií .Správně sestavte denní denní menu s vyváženým obsahem živin.

      Hlavní typy:

      1. Základní- denní příjem 1 400 - 1 600 kcal je standardem pro pomalý a bezpečný hubnutíčlověk, bez významných omezení.Doba trvání této stravy není časově omezena, ale obvykle se vytváří po dobu jednoho měsíce se ztrátou tělesné hmotnosti asi 3 až 4 kg.Intenzivní fyzická aktivita zlepší výsledek o polovinu.
      2. Mírně omezená verzezahrnuje použití 1100 - 1300 kcal za den.Trvání stravy - ne více než 30 dní.Ztráta hmotnosti za týden je asi 2 kg.
      3. Extrémní stravumohou sledovat pouze zdraví lidé.Spotřeba 650 - 950 Kcal denně.Doba trvání tohoto režimu je maximálně 10 dní.

      Hlavní principynízkokalorická strava:

      • Jíst frakčně - 5-6krát denně.
      • Večeře 3 hodiny před spaním.
      • Pára, vaření nebo pečení v troubě.
      • Jezte rostlinné tuky ne více než 80 g denně.Živočišné tuky nejsou.
      • Denní norma komplexních uhlohydrátů není vyšší než 100 g.
      • Hlavní strava by měla sestávat z bílkovin.
      • Z nabídky odstraňte cukr a jiné jednoduché sacharidy.
      • Sůl se používá v potravinách na minimu.
      • Nejezte alkohol ani muffin.
      • Strava by měla obsahovat nezbytné vitamíny a minerály.
      • Pijte nejméně 2 litry vody denně.

      Estonská strava

      Základem estonské stravy jsou různé kombinace mono-dietní a nízkokalorické stravy.Jeho trvání je 6-7 dní.Dosažený cíl - ztráta 4 kg nadváhy.

      Snížení hmotnosti je způsobeno čištěním těla a ztrátou přebytečné tekutiny, tělesný tuk se mírně snižuje.Pokud opustíte dietu nesprávně, je pravděpodobnější, že dostanete zpět další libry.

      Obecná doporučení při používání estonské stravy:

      • Pijte co nejvíce vody každý den, minimální objem je 2 l.Můžete pít 150 ml neslazeného zeleného čaje.
      • Četnost jídel by neměla být menší než 5krát.Večeře - 2 hodiny před spaním.
      • Je zakázáno jíst lehké uhlohydráty a tuky (cukr, máslo, margarín, rostlinný olej).
      • Na misce je povolena opakovaná strava než jednou každé 2 rokyměsíce.

      Příklad 6denního menu:

      1. Každé 3 hodiny jíst vařená slepičí vejce, nemůžete je solit.Celková částka za den 5-6 ks.
      2. V 5 jídlech jezte 1/2 kg nízkotučného tvarohu.
      3. Jezte denně 0,7 kg libového kuřete.
      4. 250 g hnědé rýže se vaří ve vodě bez soli.Jezte po celý den 5krát.
      5. Jezte 6 středně vařených brambor denně.
      6. Celý den je povoleno neomezené množství zelených jablek.
      Citronová kefírová strava

      Denní příděl této stravy je 2 citrony a 1,5 litru nízkotučného kefíru.Mohou ji používat lidé se zdravým gastrointestinálním traktem.Snídaně se skládá z citronu a sklenice kefíru, oběd - druhého citronu a další 1 sklenice kefíru.Během následujících 3-4 jídel je zbývající kefír opilý.

      Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Ranní cvičení pro osoby starší 40 let, 50. Cvičení gymnastiky na hubnutí, videonávody.

      Tvarohová strava na týden

      Odborníci na výživu považují tvarohovou stravu za bezpečnou pro lidské zdraví, což vám umožní zbavit se dalších 4 kg během 5 dnů při vykládce a čištění trávicího traktu.systému.Chcete-li dosáhnout těchto výsledků, musíte správně opustit stravu.

      Ve stravě se používá tvaroh s obsahem tuku 4 až 5%.Hustší mléčný výrobek přenáší do těla přebytečnou energii, u méně tuku tvarohového obsahu triglyceridů - složek nezbytných proudržování zdraví.Tvaroh obsahuje velké množství bílkovin.Vápník a fosfor ve složení jsou prospěšné pro kosterní a srdeční systém.

      Čtyřdenní mono strava tvarohu zahrnuje frakční šestinásobné jídlo.Denní dávka produktu je 0,5 kg, tekutina - 2 litry.

      Půst

      Půst zahrnuje úplné odmítnutí jídla po celý týden.Obvyklý režim půstu umožňuje příjem vody, během suchého půstu je pitná voda zakázána.

      Stres v nepřítomnosti jídla způsobuje, že tělo mobilizuje vnitřní zdroje a obnovuje jeho funkční strukturu.Půst zahrnuje změnu obvyklé stravy před a po události.

      V procesu:

      • se mění biochemické procesy využívající interní zdroje;
      • metabolismus je optimalizován;
      • toxiny se vylučují;
      • tuky jsou spáleny.

      Čas nalačno:

      • 1-2 dny - krátké.
      • 3-7 dní - průměr.
      • 10-15 dní - dlouhé.
      • 21 dní - extrémně.

      Výsledkem je:

      • omlazení těla;
      • čištění;
      • posílila imunitu.

      Metody hubnutí bez stravy

      Monoety, hladovění jsou krátkodobé stresující metody expozice tělu, které jsou velmi stresující a často mohou být zdraví škodlivé.

      Uklízení těla umožní následující doporučení:

      1. Člověk by měl spát 6-8 hodin.Nedostatek spánku často způsobujepřejídání a získávání dalších liber.
      2. Pravidelně berte čistou vodu, zkuste pít nejméně 3 litry denně.
      3. Jezte malá jídla 5-6krát denně, nechte stolek s mírným pocitem hladu.
      4. Nejezte lehké uhlohydráty: cukr, muffin, sladkosti.
      5. Vypočítejte si svůj denní příjem kalorií pro správnou tělesnou hmotnost a nikdy ji nepřekračujte.
      6. Veďte aktivní životní styl, zapojte se do tělesné výchovy, jógy a dechových cvičení.
      7. Jít na wellness masáž, vzít si kontrastní sprchu a jít do parní lázně.

      Fitness a tělesná výchova k odstranění břicha

      Abyste získali nádherné abs, musíte provést specializovaný soubor fyzických cvičení.Před vyučováním se provádí zahřívání po dobu 5 minut, nezahřívá se svaly, protahujte se, abyste se vyhnuli zranění.

      Jsou prováděna kardio cvičení:

      • běží;
      • svižná chůze;
      • tanec;
      • cyklování;
      • plavání.

      Tělo začne trávit vlastní tuky až po 50 minutách.po zahájení výuky.Během tréninku tělo spaluje glykogen vytvářený po jídle.

      Racionální strava pro každý den

      Hlavní pravidla pro vytvoření racionálního seznamu jídel:

      1. Produkty v nabídce by mělyjako jídla přinášejí uspokojení chuti - snižuje se tak riziko poruchy a přejídání.
      2. Výpočet denního příjmu kalorií pomocí vzorce.Ideální hmotnost násobitvýsledkem je denní množství kalorií, které nelze překročit.
      3. Protein, komplexní uhlohydráty, vitamíny a stopové prvky by v potravě měly stačit.
      4. Živočišné tuky, snadno stravitelné sacharidy by měly být z nabídky vyloučeny.
      5. Frakční výživa, 5-6krát denně.Poslední jídlo 2 hodiny před spaním.
      6. Masáž

        Masáž pomáhá zmírňovat fyzickou bolest po intenzivní námaze, odstraňuje oblasti celulitidy a omlazuje pokožku.Je dobře kombinován s jakoukoli dietou.

        Účinek masážních procedur při hubnutí:

        • Zrychlení toku lymfy v lidském těle.
        • Obnovení krevního oběhu v tkáních těla.
        • Obnovení zažívacího traktu.
        • Dechová cvičení

          Při provádění dechových cvičení:

          • Pocit hladu je matný.
          • Procesy v zažívacím systému jsou normalizovány.
          • Vklady tuku se intenzivně rozkládají.
          • Energie těla je obnovena.
          • Lidský imunitní systém je posílen.
          • Toxické látky se odbourávají a vylučují z těla.
          • Nervový systém je obnoven.

          Pokyny pro výživu

          Chcete-li snížit tělesnou hmotnost, postupujte podle doporučení:

          1. Jako lék použijte hladuje nemožné zhubnout.
          2. Jezte pouze zdravé, čerstvé pokrmy.
          3. Vařte masné výrobky bez použití oleje.
          4. Cvičenínebo sport.
          5. Pokud chcete jíst sladkosti, zkuste si vyčistit zuby.

          Jezte vyvážené, přírodní potraviny.Při počítání kalorií musíte provést zápisy do potravinářského deníku.Nemůžeš hladovět.Občerstvení z nízkokalorických potravin je povinné.

          Vegetariáni mohou zhubnout pouze při harmonické kombinaci ve stravě:

          • obiloviny;
          • ovoce;
          • proteiny;
          • zelenina.

          Můžete zhubnout o 5 kg týdně, hlavní věc je vybrat dietu, která nepoškodí zdraví a pomůže udržet dosaženou pozici.Osoba se musí k této otázce přistupovat odpovědně a musí se rozhodnout, jakým způsobem ji použije.

          Návrh článku:Svetlana Ovsyanikova

          Video na téma: jak zhubnout o 5 kg týdně

          Realzpůsoby, jak zhubnout o 5 kg týdně: