Jak rychle odstranit dolní část břicha u žen.Cvičení, zábaly těla, strava

Mnoho žen je zarmouceno nevzhlednými zásobami tuku v podbřišku, díky nimž je chtějí jakýmkoli způsobem rychle odstranit.

Jaké metody pomáhají dívkám zhubnout v jejich žaludcích

Mnoho dívek obvykle přijímá nízkokalorické diety na základě hubnutí a trápí hladem.A zároveň zahrnout do svého individuálního programu zvýšení fyzické aktivity v tělocvičně.V tomto případě je tento přístup zcela neopodstatněný, protože nemá vědecký základ.

Koneckonců, se snížením obvyklé výživy a zvýšením energetického výdeje, tělo „spadne“ do extrémních podmínek a začíná jakýmkolizpůsoby, jak zásoby přežít období hladu.Skutečnou příčinou je genetická tendence žen k typu obezity, jako je gynoid.

​​

Všechny ostatní faktory vyvolávají pouze aktivní projev, a to:

  • nedostatek pohybu;

  • nadměrně kalorická (nebo jednoduše nevhodná) výživa;
  • kouření;
  • zhoršená funkce střev;
  • systematické požívání alkoholu (nebo horších nápojů s nízkým obsahem alkoholu);
  • ekologická situace;
  • častá napětí.

Rychlé odstranění břicha nebude fungovat bez integrovaného přístupu k problému.Určením skutečných příčin nežádoucího tělesného tuku můžete určit program pro další akci.Měl by zahrnovat celou řadu opatření, jejichž prováděcí pravidla by měla být posuzována samostatně.

V pořadí podle priority mohou být uspořádány následovně:

  1. Vracení střevních funkcí zpět do normálu (v případě problémů se obraťte na gastroenterologickou konzultaci).
  2. Okamžité vzdání se špatných návyků.
  3. Výpočet energetické hodnoty stravy a její dodržování.
  4. Přechod na provádění souboru cvičení na hubnutí a tvarování těla.
  5. Výběr přijatelných podpůrných ošetření (masáž, tělové zábaly, vodní ošetření).

Nejlepší cviky a techniky pro jejich implementaci doma

Zahájením tréninku na eliminaci břicha je třeba se naučit, že místní úbytek hmotnosti, stejně jakozvláštní cvičení pro něj neexistují.

Hlavním principem pro konstrukci fyzického zatížení je:

  • rozmanitost a střídání zatížení;
  • rovnoměrné rozdělení zatížení mezi svalové skupiny;
  • vysoké zatížení (ale nikoli prohibitivní).
Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Ranní cvičení pro osoby starší 40 let, 50. Cvičení gymnastiky na hubnutí, videonávody.

Twisting

Twisting je jedním z nejpopulárnějších fitness cvičení.V zásadě jsou blíže statickým cvikům a jsou doporučovány jako pomocné prostředky k rozvoji síly.Nemá žádné zvláštní vlastnosti pro spalování tuků.

Jméno /počet opakování

Pořadí provedení

Kroucení se zatáčkami /15-20 Jednoduché cvičení, které vás naučí, jak ovládat své vlastní tělo.Běžící ležící, paže zkřížené na zadní straně hlavy.Je nutné zvednout ramena z vodorovné polohy a současně je otočit nejprve v jednom směru, poté ve druhém.Jako další náklad můžete použít pohyb nohou na typu „kola“.
Boční zákruty /15-20 Na zádech jsou nohy na kolenou ohnuty v pravém úhlu, ruce jsou na zádech hlavy.Nakloňte nohy na stranu, aby se koleno dotýkalo rohože.Na výdech otočte tělo opačným směrem a odtrhněte ramena od podlahy o 1 - 3 cm. S dechem se vraťte do výchozí polohy.Opakujte příjem vopačná strana.
Zkroucení dozadu /25–30 Lehněte si na záda, upevněte nohy do polohy, kdy jsou boky kolmé k podlaze a nohy jsou rovnoběžné.Na výdech přitáhněte nohy k hrudníku, fixujte a vraťte se k originálu.
Kroucení se svislým zvedáním nohou Výchozí poloha je stejná.Exekuční příkaz je uložen.Rozdíl spočívá v tom, že kolena se přitahují k hrudníku, nohy se narovná.

Fitball

Rychle se snaží odstranit spodní břicho pomocí švýcarského vynálezu, které se stalo známým v poslední třetině minulého století.Fitball s dobrou fyzickou přípravou je prostě nezbytný pro udržení svalového tonusu, zlepšení koordinace a orientace v prostoru.

V případě boje proti účinkům celulitidy může být použit jako pomocná látka při složitých cvičeních.

Následující cvičení budou užitečná pro břišní svaly na fitballu:

  • boční lišta;

  • vertikální nůžky;
  • horizontální nůžky;
  • šikmé zkroucení;
  • kroucení.

Otočení lisu

Všechna cvičení pro čerpání lisu jsou výkonná a musíte dodržovat přísná dávkování.Tato cvičení vám umožní rychle vytvořit lis v dolním břiše a odstranit tukové vrstvy, ale předávkování zátěží je nepřijatelné.

Popis hlavních cvičení pro čerpání tisku:

Název Technika provádění Opakování
Otáčení nohy V poloze na břišena zádech pomalu popište obvod chodidla.Noha je ve svislé poloze, neohýbaná na koleni.Opakujte s druhou nohou.Otáčení se provádí pokaždé opačným směrem.3/15 - 10
Kruhové pohyby se dvěma nohami.Stejné pohyby, pouze se dvěma nohama.Ruce podél těla, dlaně dolů.1/15 - 10
Burpy Z stojanu přejděte do dřepu, skočte na lištu, udělejte kliky, skočte zpět do dřepu.4/15
Sit-up Doporučuje se to, když sedíte na lavičce s pevnými nohama.4 /10-15
Plank

Cvičební prkno je považováno za jeden z nejúčinnějších pro posílení břišních svalů..Existuje mnoho variant jeho implementace.Z hlediska statického zatížení je však pro svaly rectus abdominis účinnější.

Pokud potřebujete naložit dolní část břicha, musíte pracovat převážně s příčnými a šikmými svaly, stejně jako s povrchním tříselným prstencem a tříslovými vazy.

Cvičení by proto mělo být komplikované.Nejprve musíte zvládnout klasický bar po ruce.K tomu si lehněte na břicho, položte ruce na dlaně před hruď a vytlačte.Zajistěte tělo a nohy ve svislé poloze co nejdéle.

Při 2-4 přiblíženích z pozice tyče provádějte push-upy a současně natáčejte nohy nahoru.S každým tlačením nahoruprovede se změna nohy.Nohy se při provádění neohýbají, špička je tažena.V přístupu 10-15 opakování.

Zkroucení obruče

Mnoho dívek rád krouží hula-obruč, protože věří, že toto cvičení činí pas štíhlejší a umožňuje zhubnout.Ve skutečnosti můžete pomocí cvičení spálit ne více než 50 Kcal za hodinu.Krátká impulsní zátěž, nedosažení vrcholu, více ovlivňuje vytrvalostní trénink svalových vláken.

Proto nelze jako hlavní cvičení doporučit rotaci obruče.Při provádění se výše uvedená skupina svalů dolního břicha prakticky nezapojuje.Cvičení lze doporučit jako pomoc k celkovému vývoji a úpravě rovnoměrného svalového zatížení.

Při výrobě vážených obručí s kulovými tryskami je třeba postupovat opatrně.Se zvýšením rychlosti otáčení se zvyšuje účinek odstředivé síly a účinek výčnělků obruče na těle výrazně převyšuje sílu technik šokové masáže přijatelné pro břicho.

Chůze a běh

Není možné rychle odstranit dolní část břicha bez kardio tréninku.Tvoří základ komplexů pro hubnutí.

Výsledky aerobního výcviku jsou:

  • zvýšená výdrž;
  • snížení symptomů celulitidy;
  • zvyšování odolnosti vůči různým nemocem;
  • optimalizace tělesných proporcí;
  • zvýšil lumen v cévách a jejich tón;
  • ​​
  • redukce hmotnosti;
  • stabilizace krevního tlaku;
  • zvýšení objemu srdce a plic.

    Chůze

    Nej šetrnější a levnější metodou, pokud jde o peníze i sílu, je chůze.Pěší turistika nevyžaduje, kromě času, žádné další podmínky a snadno se dávkuje.

    Nordic walking

    Hlavní doporučení pro organizaci chůze pro hubnutí jsou:

    • Výběr skladbyna procházky by měla zahrnovat přítomnost výšek.
    • Jízda rychlostí 5-6 km /h se srdeční frekvencí alespoň 120 tepů /min.
    • Sledování správného umístění nohy během pohybu (hladké převrácení od paty k patě pomocí celé nohy).
    • Systematická změna tempa.
    • Vysokým tempem stoupejte do kopce, pomalu klesejte.

    Běh

    Běh je jediný druh přirozené fyzické aktivity s maximálním prospěšným účinkem pro všechny typy hubnutí a posílení těla.

    Abyste mohli rychle dosáhnout svých cílů, musíte dodržovat určitá pravidla pro výcvik:

    • používejte pohodlné a lehké tenisky;
    • při pohybu nedovolte „výprask“ chodidel (přistání je na patě, převalte se po celé ploše chodidla, zatlačte přední třetinu);
    • po 10minutovém snadném běhu se zahřeje (komplex ranního fyzického cvičení);
    • provádí hlavní část výcviku průměrným tempem(horní limit je určen stavem bavlny nohou, ve kterém byste měli mírně snížit tempo do pohodlného stavu);
    • během tréninku třikrát, aby se dosáhlo maximálního zrychlení (nejdelší - na konci vzdálenosti);
    • Výcvik je vždy ukončen sadou dechových cvičení.

    Týdenní výcvikový program pro dívky

    K plánování hodin tělesné výchovy se používá podmíněné časové období „typický týden“.

    Program pro tento týden stanoví ty sady cvičení nebo cvičení, které se doporučují pro celulitidu v podbřišku.S týdenním programem je snadné jej přizpůsobit menstruačnímu cyklu: v kritických dnech se cvičení nestojí za to.

    Týdenní program by měl zahrnovat následující tréninky:

    ]
    Typické dny v týdnu Provozní komplexy
    I
    • Běh 1 km.
    • Houpačka lisu.
    • Rychlost jízdy 3x200 m.
    II Kardio trénink (5-6 km)
    III
    • Zrychlený pohyb o 5 km;
    • Gymnastika.
    IY Plavání.
    Y
    • Fitball cvičení.
    • Gymnastický komplex.
    YI Běžecké 5 km, rychlostní běh 3x100 m.
    YII Vodní procedury a zábaly

    Chcete-li rychle odstranit spodní břicho - touha je možná, ale termín je obvykleje nejméně 3 měsíce.Toto období je určeno načasováním použití komplexů cvičení a délkou terapeutické stravy. Správná volba terapeutického nutričního schématu má zásadní význam.

    Seznam účinných diet a jejich pravidel

    V žebříčku diet podle účelnosti jsou vedoucími místy:

    ) Pravidla
    Název stravy Doba trvání
    Japonština Nízkokalorická, nízkokalorická.Zakázáno:
    • alkohol;
    • sůl;
    • cukr;
    • sladkosti.
    2 týdny
    Dukanová strava Proteinová strava.Provádí se ve čtyřech fázích, každá se specifickou sadou produktů.3-4 měsíce.
    Pohanka Tuhá mono strava.Strava zahrnuje namočené pohanky, vodu, kefír, zelený čaj.Koření a sůl jsou zakázány.1 týden
    Protein 90% jsou bílkovinová jídla plus sacharidy s glykemickým indexem nižším než 40:
    • Seafood;
    • mléčné výrobky;
    • maso;
    • ryby;
    • vajec.
    2 týdny
    Kreml Dieta s nízkým obsahem sacharidů (40 jednotek za den).3 měsíce

    Nejvhodnější strava pro bezbolestné hubnutí vyvíjí Ruská akademie lékařských věd.Jeho trvání je 3 měsíce.Jeho kalorická hodnota je stanovena na základě indexu tělesné hmotnosti.Jeho absolutní hodnota ukazuje, kolik procent potřebujete snížitkalorie denní výživa hubnutí.

    Ukazatele se zpravidla pohybují v rozmezí 1600 - 1900 Kcal.S optimálním složením dietních produktů je to přijatelná a nesnadno tolerovatelná varianta.Zohledňuje také psychologický faktor: jednotlivá porušení jsou povolena, aby se člověk necítil nepohodlně od hladu.

    Například:

    1. V prvním týdnu se doporučuje snížit obsah uhlohydrátů v potravinách, s výjimkou potravin s glykemickým indexem nad 50 jednotek.
    2. Od druhého týdne můžete přepnout na možnost nízkého obsahu tuku.Je vhodné nezahrnout do stravy potraviny s glykemickým indexem nad 50 jednotek.
    3. V následujících týdnech stravování se strava vyvíjí jako nízkotučné bílkoviny.V kombinaci s mírnou fyzickou námahou poskytuje tato možnost hladování dobré výsledky v relativní zóně pohodlí jídla.

    Jedinou podmínkou, která by neměla být během diety porušena, je zákaz práce s váhami pro dolní část těla.Při přirozeném fungování těla by mělo dojít ke snížení hmotnosti a zničení tuků.

    Zábaly pro hubnutí v břiše

    Doporučuje se používat postupy pro zábaly na hubnutí jako doplněk k fyzioterapii v různých komplexech.

    Samotný postup není obtížný, ale měli byste si pamatovat několik bodů, které jsou nežádoucí:

    • použití necertifikované kosmetiky;
    • použití polyethylenových a potravinových filmů, které narušují přirozenou ventilaci těla;
    • zahrnují v maskách agresivní výrobky.
    Recepty na domácí obaly

    V tradiční medicíně se pro obaly používá široká škála přírodních produktů.

    Nejjednodušší a nejdostupnější:

    • Dušená březová listinamá příznivý účinek na stav kůže, podkožního tuku a kloubů.
    • Medmá také dobrý hojivý účinek.Je však třeba mít na paměti, že med je spíše silným alergenem a při tomto postupu je nutná mimořádná opatrnost.Kromě toho je zlomek vosku nevyhnutelný v přírodním medu.Vosk částečně zastaví průchodnost pórů.Proto se postup nejlépe provádí v lázni s následným promytím.

    • Použitím jílu .Léčivé vlastnosti obvyklé červené nebo modré nejsou nižší než cizí analogy.

    Kosmetické výrobky pro balení: přehled, ceny

    Moderní kosmetologie pro boj proti celulitidě nabízí obrovské množství prostředků na různé peněženky:

    Drahé Levné
    Název balení Cena (rub.) Název Cena (rub.)
    Janssen 16500 Koncentrát Aravia 1280
    Sothys 14400 Styl krásy 620
    Algologie 14200 Valentina Kostina 430
    Kosmoteros 10100 Mikronizované řasy Algologie 2725
    Reneve 9900 Gel Floresan 120
    Guam Kit 8100 DNC olej proti celulitidě 95

    Masáž pro hubnutí dolní části břicha

    Masáž byla vždy považována za jeden z nejlepších terapeutických postupů.Abdominální masáž není výjimkou.

    Poskytuje:

    • Podporuje hubnutí a zpracování tuků.
    • Zlepšuje odtok žilní krve a lymfatický odtok v pánvi.
    • Normalizuje přísun krve do pánevních orgánů.
    • Odstraňuje účinky otoků v oblasti podbřišku a ochlupení.
    • Vyrovnává vrstvu podkožního tuku.
    • Urychluje vylučování toxinů z těla.
    • Zvyšuje krevní oběh v masážní oblasti.
    • Zlepšuje stav a pevnost pokožky.

    Ruční masáž: pravidla provádění, technika

    Masáž břicha má své vlastní vlastnosti.

    Zóny se postupně zpracovávají:

    • záda;
    • krku;
    • pánve;
    • boky;
    • dolní končetiny;
    • břicha.
    Masážní techniky Pravidla pro vypracování cvičení
    Podélné hladeníPráce se provádí z lícních a ochlupení ve směru k hypochondrii.
    Hladí se podél tlustého střeva Mistr- napravo od klienta.S levou rukou, s pravou rukou položenou na ní, hnutí jde z pravého třísla do hypochondrium, pak změna pozice rukou.Pohyb se provádí přes břicho doleva hypochondrium a dolů doleva třísla.
    Podélná střídání Oběma rukama od pubis vzhůru rozprostírajte paže do stran tak, aby se na konci zdvihů dotýkaly prsty stolu.
    Hnětení s dvojitým prstenem Obě paže se překrývají přes svalová vlákna.Každá ruka vytváří jediné hnětení.
    Dvojitý sup Provádí se stejným způsobem jako dvojitý prsten, pouze paže se pohybují, aby zachytily palce (aby se zvýšilo úsilí).
    Mnoho lidí si klade otázku, jak rychle odstranit spodní břicho u žen.Ale odpověď je jednoduchá, starat se o své zdraví.

    Pro pohodlný stav pacienta je každá schůzka proplétána hladením.

    Vakuová masáž: pravidla, pokyny

    Před zákrokem zahřejte pracovní prostor klasickými masážními technikami.Poté potřete žaludek masážním olejem, nasaďte 5-7 plechovek a posuňte je podél lymfy a po směru hodinových ručiček podél tlustého střeva.Tento postup netrvá déle než 10 minut.Nakonec ošetřte oblast technikami klasické manuální masáže.

    Postupy s vodou

    S projevy celulitidy můžete a měli byste provádět všechny dostupné postupy s vodou (nedoporučuje se pouze pěna a jiné teplé lázně).

    Toto:

    • hydromasáž;
    • Charcotův douche;
    • kyslíkové lázně;
    • plavání;
    • Ruská lázeň;
    • hammam.

      Existuje mnoho prostředků k boji proti celulitidě.Chcete-li to rychle udělat, a odstranit tuku záhyby v dolní části břicha, musíte je používat správně.

      Návrh článku:Anna Vinnitskaya

      Video o cvičeních pro ploché břicho

      Jak rychle odstranit dolní část břicha: