Jak napnout ovál tváře po 35, 40, 50 letech: cvičení, masky, masér, krémy na korekci, gymnastika na obličej a krk

Úroveň vývoje moderní plastické chirurgie umožňuje člověku dlouhodobě udržovat mladý a atraktivní vzhled.Ale můžete se vyhnout změnám souvisejícím s věkem, aniž byste se uchýlili k radikálním metodám: stačí pravidelně provádět určité postupy zaměřené na zvedání kontury obličeje.

Cvičení lze doplnit použitím hardwarových postupů, speciální kosmetiky a masáží různými technikami.

Identifikace problémových oblastí

Před zahájením cvičení je nutné identifikovat problémové oblasti obličeje ovlivněné změnami souvisejícími s věkem.

V závislosti na stavu kůže, podkožní tukové vrstvě a obličejových svalů dochází k deformaci obličeje související s věkem různými způsoby:

  1. Pokud je pokožka nedostatečně hydratovaná a objevuje sevýznamnévrásky se pokožka stává suchou a ztenčenou.Díky dobrému stavu svalů zůstává geometrie obličeje téměř nezměněna.
  2. Při nadbytku podkožního tuku se kontury obrysů tváře prohýbají, objeví se druhá brada, prohýbají se tváře, tvář se nafoukne a nabobtná.
  3. Slabý tón obličejových svalů a kůže přispívá k výskytu přetrvávajících příznaků únavy, které přetrvávají na obličeji, bez ohledu na skutečnou únavu.
  4. Dobrý svalový a kožní tón zabraňuje závažné deformaci kontury obličeje.Změny související s věkem jsou v tomto případě výskyt hlubokých nasolabiálních záhybů a výskyt věkových skvrn.
  5. ​​

Vzhled každé problémové zóny je způsoben konkrétními důvody, což vylučuje, že můžete vrátit tvář mladému a dobře udržovanému vzhledu.

První známky deformace obličeje související s věkem lze zjistit po 25 letech, takže i v tomto věku byste měli začít přijímat opatření zaměřená na zachování tónu svalů a kůže.

Pravidla provádění cvičení pro obrys obličeje

Cvičení, která zabraňují stárnutí a posilují budoucí problémové oblasti a obrysy obličeje, se liší pro různé věkové skupiny.Soubor opatření vhodných pro 40leté děti je ve věku 50 let nedostatečný a naopak pro 35leté je nadměrný.

Při výběru jednoho nebo druhého typu péče o obličej by se měl brát v úvahu nejen faktor věku, ale také stav svalů, kůže a možná plnost obličeje.Pouze v tomto případě přijatá opatření nepoškodí.

Výběr obličejegymnastika po dobu 35 let, měli byste věnovat pozornost následujícím cvičením:

  • pro krk a bradu;
  • pro oblast kolem rtů;
  • pro oblast kolem očí.

U cvičení, která podporují tón obličeje ve věku 40 let, byste měli věnovat pozornost těmto druhům gymnastiky:

  • pro krk a bradu;
  • na tváře;
  • pro oblast kolem rtů;
  • pro oblast kolem očí.

Při provádění obličejové gymnastiky ve věku 50 let je seznam vyčleněných zón nejúplnější, vyžadují se pravidelná cvičení:

  • pro krk a bradu;
  • pro oblast kolem očí;
  • pro oblast kolem rtů;
  • na tváře;
  • na čelo.

Zpevňování obličejových masek pro domácnost

Při provádění postupů péče o obličej ve věku 35 let je třeba mít na paměti základní pravidlo:účinek na obličej by neměl býtbýt velmi agresivní. Masáže a obličejová jóga zlepší krevní oběh v problémových oblastech a přispějí jak k fungování svalů, tak k jejich následné relaxaci.

Při péči o osobu ve vyšším věku by měla být dodržována tato zásada: cvičení by se neměla provádět vícekrát, než je uvedeno.Ohrožení svalů hrozí, že povede k opačnému výsledku, a tvář bude vypadat hůř než před gymnastikou.

Použití masek výrazně zvýší účinek gymnastiky a masáží.Vlastní kosmetika neobsahuje chemii a příprava masek těsně před použitím umožňuje zachovat její přirozené složkyvšechny látky a vitaminy nezbytné pro zdvihací účinek.

  • Proteinová medová maska ​​ se připravuje z 1 lžíce.lnasekané ovesné vločky a bílkoviny 1 vejce, lehce šlehačkou 0,5 lžičky.zlato.Vločky dobře očistí pokožku a umožní intenzivnější vstřebávání složek masky. Protein zajistí zpřísnění pokožky a med ho ochrání před přesušením proteinem.
  • Okurka-bramborová maska ​​ se skládá z 1 lžičky.strouhaná okurka není jemné struhadlo, 2 malé syrové brambory, strouhané na jemném nebo hrubém struhadle a 1 lžička.oleje (olivové nebo rostlinné).Zeleninu před přidáním oleje a následnou aplikací mírně vymačkejte, abyste se zbavili přebytečné šťávy.Zvedací vlastnosti bramborového škrobu a okurky jsou doplněny zvlhčovacími vlastnostmi šťávy z okurek a olej chrání pokožku před suchostí.
  • Bylinná maska ​​ vyrobená z infuze heřmánku a měsíčku.Tráva by měla být vařena podle pokynů na obalu a trvala na tom.Použití této infuze je možné nejen ve formě masky.Mnohem účinnější budou kostky ledu na trávu, které mají ve srovnání s maskou dvojité zpřísnění.
Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Vhodnost obličeje pro kontury obličeje, omlazení, svalové tóny.Mistrovská třída Elena Karkukli

Lifting cream

Princip fungování domácích masek a krémů pro průmyslovou výrobu je stejný: stimulace pokožky k výrobě vlastních látek, které bránízvadnutí a stárnutí: kolagen a elastin.

Přes reklamy některých výrobců kosmetiky proti stárnutí je kolagen, který je součástí krémů, k ničemu, protože ho pokožka nemůže zvenčí absorbovat.Opravdu účinné výrobky, které obsahují antioxidanty a zvlhčující přísady, protože pouze dehydratovaná pokožka může produkovat elastin a kolagen.

  • Origins Plantscription Silný liftingový krémmá bohatou a bohatou texturu, přes kterou je dokonale vstřebáván a zanechává pokožku hladkou a zvlhčenou.Speciální rostlinná složka (stálezelená rostlina conocarpus) zahajuje proces intenzivní produkce kolagenu a tkáně kůže se znatelně ohýbají a tonizují.
  • Avon Anew Clinical Thermafirm pleťový liftingový krémdokonale vstřebává a viditelně zvlhčuje pokožku.Přírodní rostlinné extrakty a bílkoviny obsažené v krému mají znatelný utahovací účinek po týdnu každodenního používání.Před nanesením přípravku je třeba provést alergický test na zápěstí, protože se vyskytují alergické reakce na rostlinné složky krému.
  • High-tech receptura činidla proti stárnutí Chanel Le Lift Crèmeumožňuje, aby antioxidant extrahovaný z rostliny Edulis pronikl hluboko do pokožky, tonizoval a obnovoval svůj objem do ztenčených oblastí, takže po 2-3 časech aplikacezdánlivý efekt.
  • Účinné látky v přípravkuDecléor Prolagène Lift Lift a pevný denní krém , L-prolin a sójový extrakt pomáhají pokožce produkovat kolagenvlákna přispívající k jeho přiléhavosti a pružnosti.

Krém proti stárnutí

Pokud je pokožka dostatečně hydratovaná, zlepší se obličejový oválný výtah (cvičení a masáž).

Principem působení krémů proti stárnutí v domácí nebo průmyslové výrobě je čištění kůže a zbavení sucha, jakož i boj proti zánětům a zarudnutí kůže.Použití tonik a krémů proti stárnutí pokožku spíše připravuje na aplikaci krému, než má výrazný regenerační účinek.

Domácí hardwarové postupy

Facelift, jehož cvičení jsou doprovázena pravidelným používáním speciální kosmetiky, bude mnohem rychlejší, pokud provádíte domácí hardwarové postupy.

Pořízení speciálního kosmetologického zařízení nebude mít významný dopad nadomácí rozpočet, ale významně zlepší účinnost péče o obličej:

  • Darsonvalgeneruje vysokou frekvenciproud, který při přímém vystavení kůži výrazně zlepšuje svůj stav díky aktivaci metabolických procesů, zrychlení mikrocirkulace krve a intersticiálních tekutin. Zvedací prostředky použité před aplikací darsonvalu lépe pronikají kůží a jejich účinek se zvyšuje.Je třeba si uvědomit, že účinek proudu na povrch mokré pokožky je znatelně silnější a může být doprovázen nepříjemnými pocity.
  • Mezoscooter , což je válec smnoho jemných jehel zanechává malé propíchnutí na povrchu kůže.To přispívá k lepší absorpci kosmetických prostředků aplikovaných před zákrokem a zvyšuje jejich účinnost.

Gymnastika pro bradu

Většina cvičení na posílení svalů brady může být pro ostatní neviditelná.

To umožňuje provádět je opakovaně po celý den:

  1. Nejúčinnější a zároveň nejjednodušší cvičení, jak se zbavit druhé brady, začíná úsměvem.Při širokém úsměvu musíte stisknout špičku jazyka co možná nejtvrději na horní patro za předními zuby a udržet tuto polohu po dobu 5 sekund.Musíte provést 10 opakování najednou.
  2. Cvičení lze provádět při sezení u stolu.Měli byste spojit ruce, položit lokty na stůl a podepřít bradu rukama.Pak byste se měli pokusit buď otevřít ústa, nebo snížit hlavu dolů, ruce vyvíjet tlak na bradu a zabránit ústům v otevírání nebo naklápění hlavy.Opakujte 5-7krát.

Cvičení pro ovál obličeje z provislých tváří

Když jsou mandibulární svaly oslabeny, dochází k účinkům provislých tváří, protože svaly a kůže pod vlivem gravitace mají tendenci klesat aStávající svalový tonus nestačí k zabránění prolapsu.

Cvičené svaly dolní čelisti budou chránit obrys tváře před ochabnutím:

  1. Cvičení se provádí v poloze se sezením s rovnou polohou a ve stejné poloze hlavy.Následuje bradatlačit dopředu, jak je to možné.Položte spodní ret na horní část, jako by se snažil dosáhnout špičky nosu.Držte v této poloze po dobu 3 sekund a pociťte svalové napětí.Pak byste měli současně přimhouřit oči a zvedat koutek úst střídavě vlevo nebo na pravé straně obličeje.Opakujte 5krát na každé straně obličeje.Doporučuje se držet rohy očí a rtů palcem a ukazováčkem pravé nebo levé ruky, aby se zabránilo tvorbě dalších vrásek na obličeji.
  2. Musíte se co nejširší úsměv usmívat a pokusit se zakrýt rty (pokud jde o vyslovení písmene „O“).Svaly postupně snižujte na napětí a držte je po dobu 5 sekund.Stejně jako v předchozím cvičení by se rohy rtů a očí měly držet prsty.Opakujte 5-7krát.
  3. Samohlásky samohlásky by se měly mluvit střídavě, přičemž ústa by měla být široká a napínat svaly dolní čelisti.Při vyslovování každého zvuku zafixujte polohu úst po dobu 5 sekund.Opakujte všechny zvuky 3krát.

Oblast kolem rtů

Obrysový zdvih obličeje (cvičení k posílení různých obličejových svalů) se neobejde bez posílení oblasti kolem rtů:

  1. Pokud je to možné, napínáním rtů je třeba střídavě vyslovovat zvuky „O“ a „U“.Délka každého zvuku by měla být 3-5 sekund, počet opakování - 5 pro každý zvuk.
  2. Mírně napnuté uzavřené rty po dobu 5 sekund.přitlačte je na přední zuby tak tvrdě, jak je to možné.Je důležité, aby rohyrty nezměnily svou polohu (můžete je fixovat ukazováčkem).Běh 10krát.
  3. Při snižování rohů úst je nutné umístit ukazováčky na vrchol nazoslabiálních záhybů a pevně je přitlačit, aby se zabránilo prohloubení záhybů.Pokuste se protáhnout rty v úsměvu.Pokud je vše hotové správně, svaly kolem úst budou pevně fixovány a budou se pohybovat pouze rohy rtů.Proveďte 7-10 opakování po dobu 5 sekund.

Nasolabiální záhyb

Snížení hloubky nasolabiálního záhybu pomůže spojit speciální gymnastiku s masáží a použitím kosmetiky proti stárnutí, protože vzhled této problémové oblasti již není spojen s oslabením.svaly, ale spíše se ztenčováním kůže v důsledku pohybů obličeje.

  1. Položte ukazováčky na vrchol nasolabiálních záhybů.Nafouknout křídla nosu a zároveň nedovolit pokožce pohybovat se pod prsty.Opakujte 10krát po dobu 5 sekund.
  2. Uchopte obličej dlaněmi tak, aby malé prsty byly na horní straně nasolabiálních záhybů.Zmáčkněte dlaně silou a zároveň se pokuste usmát.Tlak dlaní a prstů by měl být takový, aby při maximálním svalovém napětí nedovolil jejich pohybu.Opakujte 5-7krát po dobu 5 sekund.

Čelo a oči

Čelo a oblast kolem očí jsou náchylné k tvorbě velkého počtu vrásek na obličeji.

Boj proti známým „vránám nohy“ a vráskám obočí pomůževčasné zvlhčení pokožky a také následující cvičení:

  1. K posílení horních a dolních víček je třeba zavřít oči a pokusit se je udržet zavřené s maximálním tlakem víček na oční bulvu.Je důležité nezavírat oči, jmenovitě je udržovat zavřené.Opakujte 5krát po dobu 5 sekund.
  2. K boji proti vráskám na čele byste měli položit prsty na obočí a poté prsty stlačit, jako by se obočí pohybovalo dolů, zatímco se svaly naopak, pokuste se zvednout obočí nahoru (jako by na něčem něco překvapilo)..Opakujte 5-7krát po dobu 5 sekund.

Cvičení na krku

Při povislé pokožce na krku by se měla pro boj s prověšováním provádět zvláštní cvičení.

Je důležité věnovat zvláštní pozornost správnému provádění cviků: snesprávnou polohou hlavy nebo nesprávným držením těla mohou být cvičení k posílení krku traumatická:

  1. Sedět rovně. Silně napjaté svaly krku, pomalu otáčejte hlavou, nejprve v jednom směru, poté ve druhém.Ujistěte se, že se brada neustále pohybuje po linii rovnoběžné s podlahou.Je důležité, aby při namáhání svalů krku neklesly rohy úst.Otočení hlavy v každém směru a zpět by mělo trvat 10 sekund.Opakujte 5krát v každém směru.
  2. Sedět rovně. Nakloňte hlavu dozadu.Vytáhněte spodní ret svisle nahoru.Pociťujte napětí krčních svalů a zůstaňte v této poloze po dobu 5 sekund.Opakujte 5krát.

Pravidla provádění gymnastiky k posílení svalů obličeje jsou stejná pro všechny typy cvičení:

  • Měli byste začít s malým počtem opakování a přístupů a následně zvýšit jejich počet 1,5krát každých 10 dní.
  • Nedoporučuje se příliš namáhat svaly, protože to může vést k opačnému účinku - namísto zúžené a mladší tváře se tvář zčerná a zraje.
  • Pouze běžná gymnastika přinese požadovaný výsledek.

Rysy gymnastiky Carol Maggio​​

Gymnastika obličeje, vynalezená americkou estetickou kosmetologkou Carol Maggio, je zaměřena na posílení různých skupin obličejových svalů a je obecně velmi odlišná odtradiční komplexy zdvihacích cvičení.Gymnastika je založena na 14 cvičeních pro různé části obličeje: oblast kolem očí, tváří, krku, čela a dokonce i nosu.

Jedno z cvičení je zaměřeno na posílení oválu obličeje jako celku:

  1. Posaďte se ve svislé poloze, sledujte polohu a vodorovnou polohu hlavy.
  2. Otevřete ústa dokořán, zakryjte si horní a dolní zuby rty, čímž překonáte odpor svalů.

    Cvičení od Merol Madoggia pomáhají utahovat ovál obličeje po generace

  3. Pevně ​​přitlačte ukazováček na střed brady.
  4. Snažte se otevřít a zavřít ústa, aniž byste změnili polohu rtů a aniž byste sejmuli prst.
  5. Představení po dobu 10 sekund.dvakrát denně.

Doporučuje se provádět gymnastiku pro krk při ležení.

Poté budou svaly docela napjaté a riziko zranění se výrazně sníží:

  1. Lehněte si na zem.
  2. Palmspoloha na povrchu krku tak, aby konce prstů byly pod ušima.
  3. Snažil se zvednout hlavu několik centimetrů nad podlahou a přitom odolávat dlaním.
  4. Proveďte do 3 sekund.25 krát.

Měl by být proveden obličejový oválný výtah (cvičení podle techniky Carol Maggio) se zasunutým břichem, maximální napětí na vnitřním povrchu stehen a svalů gluteu, stejně jako držení těla.Každý napjatý sval tváře by se měl snažit cítit: cítit, jak se napíná a uvolňuje.Konec gymnastiky je doprovázen paty a vibracemi trénovaných svalů.

Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Masáž obličeje podle japonského lékaře Asahi Zogana.

Akupresura

Stisknutí prstů na určitých místech na obličeji může vést ke znatelným výsledkům.Stimulace určitých energetických bodů by neměla trvat déle než 2 minuty a celková délka masáže by měla být 8-10 minut.

  1. Bod v meziprostorové zóně se masíruje palci.
  2. Body na křižovatce křídel nosu a nasolabiálního záhybu se také masírují palci.
  3. Tlak je vyvíjen na bod pod spodním okrajem pomocí podložek ukazováčků.
  4. Prostřední prsty masírují body umístěné na chrámech.
  5. Nakonec se masírují body umístěné uprostřed křižovatky ušního boltce a líce.

Kontrastní praní

Elasticita a tón pletiRovněž se zotaví pravidelným kontrastním praním.Změna teploty vody zlepší mikrocirkulaci uvnitř buněk a zvýší jejich imunitu.

Je důležité, aby se teplota změnila z teplé na studenou: v žádném případě by neměla být voda horká.Kosmetičky zakazují mytí horkou vodou z důvodu špatného působení vysokých teplot na stav podkožních cév, jakož i na celkový vzhled pokožky jako celku.

Bez řádné péče mají obličejové svaly tendenci slabnout a přestávají „držet“ konturu obličeje.Nicméně, zvedání oválu tváře pomocí cvičení, pomocí kosmetiky, masáž rychle vrátí tón do svalů a pokožky, vzhled se zlepší, obličej bude zářit.

Pravidelná péče o obličej a systematické provádění speciální gymnastiky pomohou udržet vracející se mládež.

Konstrukce výrobku:Mila Fridan

Video o metodách facelift

Jak napumpovat lícní kosti a utáhnout obrys obličeje: