Druhy simulátorů v tělocvičně a jak se s nimi vypořádat.Jména pro dívky

Chcete-li zachovat krásu těla a zlepšit zdraví, musíte se neustále zapojovat do posilovny nebo doma.Různé typy simulátorů pomáhají trénovat určité svalové skupiny a udržují vytrvalost a vynikající fyzický tvar

fitness vybavení prohorní část těla

Typy simulátorů v tělocvičně jsou rozděleny do 2 skupin:

Zobrazit
Popis Varianty simulátorů
Výkon Volal k rozvoji určitých skupinsvaly Mezi ně patří posilovací stroje na posilování:
  • lis;
  • ruce a nohy;
  • hýždě
Kardiovaskulární zařízení Posílit kardiovaskulární systém, udržovat pružnost těla a svalovou sílu.Pomáhají zhubnout Tato zařízení zahrnují:
  • rotopedy;
  • všechny druhy stepperů;
  • stacionární běžecké trenažéry;
  • orbitrecks

Kromě toho jsou simulátory k dispozici pro:

  • domácí použití;
  • práce v tělocvičnách;
  • děti;
  • profesionální sportovci.

K zajištění rovnoměrného rozložení zátěže na všechny svalové skupiny se doporučuje sportovní vybavení.Vytrvalost a sílu můžete zvýšit pomocí kombinace tréninku: začněte s cvičením na kardio simulátoru a poté postupně přejděte na silová cvičení.

Pro svaly hrudníku

Abyste měli krásný atletický vzhled, musíte věnovat více pozornosti prsním svalům: vytvářejí sportovní siluetu těla.Je nutné vypracovat nejen interní, ale i externí segment.

Za tímto účelem se provádí výcvik na těchto simulátorech:

Jméno Popis
Motýl Při správném používání se cvičení provádí snadno a bez námahy.Chcete-li provést, musíte si sednout a vzít si lokty zpět na střední úrovni hrudníku.Po několika vteřinách paže klesnou před obličej.Se sadou rukou se zhluboka nadechne as rozvodem - výdech.

Pro dobrou účinnost musí být pohyby měřeny bez násilí.

Hammer's Device Simulátor vazby zatěžuje mnoho typů svalů, včetně prsních svalů.Sportovci s jeho pomocí cvičí výbušnou sílu.Při práci na něm je nutné pečlivě zatěžovat tricepsové a loketní klouby
Crossover Jedná se o všestranný a účinný simulátor se správnou volbou hmotnosti.Je vhodné trénovat svaly hrudníku a ramen

U zadních svalů

Tréninková cvičení se používají k trénování této oblasti,provedeno na následujících simulátorech:

  • Konstrukce typu T-bar;
  • blokové zařízení;
  • speciální lavice.

Všichni patří do skupin zařízení pro silový trénink.Jejich práce je založena na čerpací trakci.Zařízení je přizpůsobeno pro trénink horní nebo dolní svalové skupiny.

Simulátory T-tyčí jsou navrženy pro cvičení zadních svalů v tělocvičně

Pro horní trénink se používá lavice se zátěží a rukojeť ve tvaru písmene T.Hmotnost nákladu je regulována hmotností, která jsou upevněna na zadní straně stěny.Design rukojeti umožňuje zachytit různými způsoby a provádět tažné pohyby v různých směrech.Ohnutá nebo rovná paže lze snadno umístit za hlavu, na hrudník nebo záda.

Zátěž na spodním svalovém bloku vám umožňuje dávat tzv. Veslovací trenažér.Na ní jsou úchyty umístěny pod lavicí dole.

Hlavním účelem těchto cvičení je udržovat v tónu svaly obklopující páteř.

Pro svaly rukou

Silných rukou lze dosáhnout pomocí zatížení určitých skupin svalů.Konzultace s odborníky o tom, která část rukou vyžaduje studium, vám pomůže vybrat správný simulátor.

Svaly rukou zahrnují:

  • oblast ramenního pletence;
  • ramena;
  • oblast předloktí;
  • kartáče.

K vypracování každé z těchto svalů potřebujete svůj vlastní simulátor, například:

  • vodorovné pruhy,výkonová zařízení a stolyvám umožní posílit páteř a zónu ramenního pletence.Některé z nich se používají pouze v tělocvičnách: je obtížné na nich pracovat a je plná zranění.
  • Kříženíje vhodnější zvolit si ramena.Představuje 2 výškově nastavitelné stojany.Zařízení je nejen multifunkční, ale také spolehlivé v provozu.
  • Sotskyho simulátorje nezbytný pro rozvoj svalů předloktí.Konstrukce 2 pohyblivých závěsů s držadly vám umožní efektivně rozvíjet flexibilitu vašich zápěstí a předloktí.
  • Expandérypro kartáče jsou malé a lze je nosit s sebou v tašce.Tato svalová skupina je hlavní v práci na síle rukou, protože silná přilnavost umožňuje kvalitativně provádět cvičení pro rozvoj dalších svalových zón.

Neexistují žádné zvláštní kardio simulátory, které by prováděly cvičení silové síly, ale můžete použít steppery a běžící pás.Umožňují vám efektivně rozvíjet svaly horních končetin i po operaci.

Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Sušení těla dívek.Výcvikový program, podrobné nutriční menu na měsíc po dni.

Pro ramenní svaly

K tvorbě ramenního pletence dochází prostřednictvím vývoje deltoidního svalu.Jeho struktura je složitá a výcvik této zóny vyžaduje určité úsilí.Jedním z efektivních cviků pro ramena je bench bench ve stoje.To je základ kompetentního studia oblasti ramenních svalů.

Cvičeníumožňuje načíst všechny oddíly této skupiny.

Pro jeho provedení je nezbytné:

  1. Rozdělte si chodidla od sebe.
  2. Popadl skořepinu vpředu a zvedl ji na úroveň hrudníku.Na začátku pohybu se provede inhalace a po dosažení konečného bodu se provede výdech.
  3. Vezměte krátkou pauzu a vraťte činku do původní polohy.

Hmotnost by měla být průměrná, aby ji student mohl zvládnout, aniž by se zranil.Zadní část se mírně ohýbá.V některých případech můžete činky použít jako projektil.

Druhy simulátorů v tělocvičně pro výcvik rukou a ramen jsou rozděleny na sílu a kardio.Ty jsou založeny na použití srdeční frekvence.

Pozitivní faktory takového výcviku jsou:

  • normalizace dýchacího a oběhového systému;
  • zlepšení tělesné výdrže;
  • saturace tkání kyslíkem;
  • zavedení metabolických procesů.

Při správném provádění těchto cvičení dochází k intenzivní spotřebě kalorií, což vede k uvolňování nadbytečné energie a úbytku hmotnosti.Současně se však spotřebuje protein nezbytný pro elasticitu tkáně.

V důsledku toho se svaly stávají ochablé, proto odborníci doporučují kombinovat kardio trénink se silovými cvičeními ke zvýšení svalové hmoty.V tomto případě je kardio trénink prováděn denně a silový trénink - každý druhý den, aby se svaly mohly po cvičení zotavit.

Pokud jde o kardio tréninkProtože se k dávkování zatížení svalů používají zdravotnické prostředky, je vybavení pro silový trénink široce zastoupeno ve sportovních obchodech.

Mnoho zbraní a ramen je velké, takže je obtížné je používat doma.Jejich nastavení vyžaduje speciální znalosti, s tím mohou pomoci specialisté pracující v tělocvičnách a fitness centrech.Individuální přístup a správně zvolený tréninkový program dosáhne požadovaného výsledku.

Vyráběná zařízení jsou rozdělena do následujících typů:

  • S dlouhou trajektorií.Nechte zvětšit hmotnost a objem svalů paží a ramen.
  • Zaměřeno na práci s určitými zónami.Jsou vypracovány hluboce a podrobně.

V tělocvičně najdete oba typy vybavení.Pro domácnost jsou obvykle vybírány simulátory, které dokážou trénovat celé tělo.

Podle zásady provozu je zařízení rozděleno do následujících kategorií:

  • pracující pod vlastní hmotností;
  • mající zabudovaný hmotnostní nebo hydraulický zátěžový systém;
  • použití volné váhy ke zvýšení zatížení;
  • fungující s kombinovanou hmotností.

Nejjednodušší simulátory pro tuto zónu jsou následující:

  • Vodorovné pruty a příčky. Mohou být instalovány uvnitř nebo venku.Takový trénink vám umožní vyvinout různé svalové skupiny paží a předloktí.S jednoduchým zavěšením na několik minut se páteř natáhne a zátěž se zvednejeho disky klesají.
  • Činka a činky. Práce s nimi vám umožní rychle napumpovat svaly rukou a ramenní opasek.
  • Různé typy expandérů. Pomáhá posilovat všechny svalové skupiny rukou.

Sada cvičení určených pro ruce zahrnuje simulátory, které lze použít doma i v tělocvičně.

Fitness vybavení pro dolní část těla

Největšími svaly na lidském těle jsou svaly na nohou.Jsou hluboké, a proto se k tréninku používají značné síly a mnoho opakování se používá.

Typy simulátorů v tělocvičně pro vytváření a posilování této svalové zóny jsou následující:

​​
Název Popis
Gackenschmidtovo vybavení Zařízení vám umožňuje efektivně zpracovat všechny svaly nohou, zejména jejich spodní část.Cvičení je založeno na dřepech s břemenem, tlakem váhy při šetrení a nepoškození páteře.Úhel sklonu základny je nastavitelný a protiskluzový povlak umožňuje bezpečně a pohodlně pracovat
Cvičební stroj pro ohýbání nohou Účinný pro udržování svalového tónu a budování síly v nohou.Nohy se zvedají z klidové polohy na břiše.Ležící a stojící simulátor je bezpečný
Hyperextension zařízení Trénuje dolní část zad, hamstringy a hýždě.Všechny pohyby musí být prováděny v co největší míře sestavené, aby nedošlo k poranění končetin
Simulátor lýtka Funguje na všech skupinách lýtkových svalů.Provádí se sezení, s koleny ohnutými v pravém úhlu.Podpatky jsou volné a vystupují co nejvýše.V maximálním možném bodě jsou na několik sekund fixovány a vracejí se do své původní polohy.
Simulátor pro míchání a roztahování nohou Trénuje svaly aduktoru stehna.Doporučeno pro začínající sportovce a profesionály.Pro ženy je to skvělá příležitost získat nohy v dokonalém stavu

Abyste se vyhnuli zranění, musíte se před třídou zahřát.Cvičení se provádějí pomalu a pečlivě, aby se svaly neroztrhaly

Břišní trenéři

Je důležité, aby ženy a muži měli krásný utažený lis.Cvičební stroje pro tuto oblast těla pracují s horními, dolními a šikmými svaly břicha.Trvalá cvičení nejen vytvářejí krásný trup, ale také spalují nadbytek tělesného tuku.

Mezi tyto simulátory patří:

  • lavice s mírným sklonem;
  • gymnastický válec;
  • Římské židle;
  • Švédská zeď.

Pro domácí použití si můžete vybrat jakýkoli typ zařízení, pokud existuje místo pro jejich instalaci.Multifunkční simulátory jsou nejvíce žádané a umožňují vám posílit tisk, záda a končetiny.

Pracují na několika svalových skupinách, zabírají málo místa a jsou levné.Stačí na takovém zařízení cvičit půl hodiny denně a tělose zpřísní a lis je elastický.

Některé modely mohou být vybaveny masážní funkcí.To umožní během tréninku uvolnit části těla, které se na něm nezúčastňují.

Silový trénink pro ženy

Ženy musí být při práci na simulátorech opatrné a nesmí na ně působit maximální zatížení.Dívka s výraznými bicepsy a kostkami v tisku nebude atraktivní.

Pokud zařízení správně použijete, výsledky budou pozitivní - tónované tělo s úzkým pasem a rovnou záda.K dosažení tohoto cíle je třeba denně pracovat na sobě, odstraňovat špatné návyky a organizovat zdravou stravu.

Před zahájením výuky byste měli podstoupit lékařskou prohlídku, abyste se seznámili s možnostmi při výběru harmonogramu a intenzity tréninku.Například dívky během puberty as problémy s menstruačním cyklem je lepší používat jemná cvičení a dočasně opustit silový trénink.

Výkonové simulátory jsou zaměřeny na vypracování zón, ve kterých je nejčastěji ukládán tuk - stehna, žaludek a hýždě.Hlavní budou simulátory, které vypracují spodní část těla.

Takové zařízení může být použito při tréninku svalů nohou a gluteálních svalů, například pro:

  • ležící nohy;
  • sedící ohnuté nohy;
  • vracení nohy zpět;
  • informace /chov nohou.

Platforma a hyperextension pomáhají bojovat s problémy ve spodní části těla.

Pro horní část těla -hrudník, paže, záda, můžete si vybrat následující simulátory:

  • Smithův nástroj;
  • hyperextension;
  • blok na kabelu s trakcí;
  • motýl.

Při výběru cvičebních pomůcek pro tisk je třeba pochopit: špatně se odrážejí v pase a je lepší používat cvičení, která žaludek zplošťují, ale nejsou zdobena kostkami svalu.

Multifunkční simulátory

Multifunkční simulátory pomohou udržovat zdraví a krásu:

  • studovat různé skupinysval
  • budování a posilování svalů;
  • hubnutí.

Je lepší se zapojit do fitness klubu nebo sportovní haly, kde pracují specialisté.Pomohou vypracovat vzdělávací program a ověří správnost cvičení.

Druhy simulátorů v tělocvičně multifunkčního směru se dělí na:

  • Profesionální typy zařízení, které mají mnoho funkcí a zesílenou strukturu.Umožňují několika sportovcům, aby se zapojili současně, aniž by navzájem zasahovali.
  • Komplexy určené pro domácnost.Jsou horší než profesionální modely, ale řeší konkrétní problémy a mají dostupnou cenu pro průměrného uživatele.

Výhodou domácích energetických systémů je to, že kombinují funkce běžeckého pásu, rotopedu a dalších typů zařízení potřebných pro výcvik.

Umožňují vám provádět následující úkoly:

  • vypracovat konkrétní svalovou zónu a jejichskupiny
  • provádět každé cvičení efektivně a efektivně;
  • zabírají malý prostor v domě;
  • se přizpůsobí požadovanému zatížení, svalové síle a době tréninku;
  • postupně rozvíjejí sílu, vytrvalost a flexibilitu kloubů;
  • zohledňují nízkou úroveň výcviku sportovce v určitém období;
  • snižují úroveň hmotnosti a stresu systematickým cvičením.

Cvičební stroje pro domácnost se podle návrhu dělí na 2 typy:

  • Po zabudování závaží. Vhodné pro výcvik k udržení celkového tělesného tónu a zlepšení zdraví studenta.
  • Mají volné váhy. Toto zařízení vám umožňuje upravit zatížení, případně jej zvýšit nebo snížit.Simulátory ve svých třídách používají vyškolení lidé a profesionální sportovci.

Provoz multifunkčního zařízení je založen na rozmanitém pohybu kabelů a pák.Může to být hladké nebo stupňovité.Je snadné upravit zatížení.

Nevýhody multifunkčních simulátorů zahrnují vysokou cenu produktu.Ale na rozdíl od konvenčních skořápek, které trénují jednu nebo více svalových skupin, může toto vybavení vypracovat více z nich a nahradit několik typů.

Tento simulátor vám umožňuje provádět různá cvičení, a to jak v kardio, tak i v zátěži, mezi nimiž:

  • zvedá trup a nohy;
  • všechny druhy stolních lisů;
  • chůze a běh jakékoli intenzity;
  • napodobování cyklistiky a veslování.

Výběr souboru cviků závisí na připravenosti studenta a sadě funkcí instalovaného vybavení.

Při výběru multifunkčního výrobku se bere v úvahu následující:

  • Účel simulátoru. Pokud je zakoupen pro domácí trénink, je lepší zvolit si kompaktní a levný simulátor.Pro tělocvičnu vyžaduje spolehlivou jednotku vysoké funkčnosti a kvality.
  • Umístění. Zařízení by se mělo organicky zapadat do atmosféry domu, a proto jsou jeho rozměry určovány přítomností volného prostoru v místnosti.
  • Dostupnost funkcí. Upřednostňují se schopnosti, které jsou nezbytné pro kupujícího.Ale ve fitness centru musíte koupit vybavení s maximální funkčností.

Před nákupem byste se měli poradit se svým lékařem, abyste věděli, jaké jsou vaše schopnosti a nepoškozovaly vaše zdraví.

Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Kyselina glutamová - co to je, pro co a jak se používá ve sportu a kulturistice.

Kardiová zařízení pro ženy

Moderní výrobci nabízejí různé modely kardio vybavení.

Liší se v principu fungování a dělí se na:

  • pracující z úsilí studenta;
  • pracující z integrované elektroniky.To vám umožní změnit úroveň a sílu zatížení.

ToExistují výhody i nevýhody typu sportovního vybavení.

Hlavní indikace pro použití kardiovaskulárního vybavení zahrnují:

  • schopnost posílit srdce a svalové systémy;
  • zajištění správného dýchání;
  • posílení vytrvalosti;
  • odstranění přebytečného tuku;
  • zachování imunity;
  • posílení elasticity páteře a kloubů.

Tyto údaje se vztahují na obecný systém fungování těchto simulátorů bez ohledu na jejich individuální vlastnosti.

Kontraindikace zahrnují:

  • přítomnost problémů v kardiovaskulárním systému.Pevnost a intenzita zátěže může být snížena nebo úplně eliminována;
  • přítomný diabetes mellitus;
  • diagnostikující onemocnění tromboflebitidy;
  • infekční zánět;
  • novotvary;
  • prudké zvýšení tělesné teploty.

Kontraindikace nejsou široké, proto lékaři v mnoha případech fyzickou aktivitu pacienta neomezují.

Volba typu simulátoru pro cvičení v tělocvičně nebo doma závisí na úkolech, které musí vykonávat.Předběžně by měla být zátěž projednána s lékařem.

Návrh článku:Mila Fridan

Video o simulátorech

Druhy simulátorů a jejich funkce: