Dívky s krásnou postavou.Fotografie, typy postav.Cvičení po stranách, nohou, žaludku, boky, ruce pro ženy

Fotografie krásných dívek s štíhlou postavou nyní zdobí nejen všechny populární lesklé časopisy, pouliční bannery, výlohy, internetový prostor a televizi.Každá představitelka krásné poloviny lidstva má svou vlastní fyziologii a tělesné vlastnosti, ale obecně může téměř každá dívka dosáhnout krásné postavy, pokud opravdu chce a jedná podle ideálů harmonie, zdraví a krásy těla.

Nejkrásnějšíje číslo

dívek

dívky s krásným obrázku vždy přitahuje pozornost opačného pohlaví.Ale mít takové formy není tak jednoduché, protože musíte správně jíst, pravidelně udržovat fyzickou zdatnost a pečovat o tělo.Kromě toho má každý typ ženské postavy své vlastní vlastnosti.

V medicíně a kosmetologii se rozlišuje 5 hlavních typů čísel:

Typobrázky Vlastnosti
Trojúhelník Dívky s takovou postavou mají širokou horní část a úzké boky.Dolní trup nevyčnívá.S tímto tvarem těla byste měli věnovat pozornost cvičení na hýždích a nohou.
Invertovaný trojúhelník nebo hruška Tento typ obrázku se vyznačuje tím, že celý objem ženy se zaměřuje na její boky.Pas a hrudník nejsou výrazné.

Pro tento tvar těla je lepší zvolit cvičení zaměřená na horní část těla.Z tohoto důvodu jsou cvičení s činkami perfektní.Chcete-li pracovat na dolní části těla, měli byste si vybrat dřepy a výpady.

Obdélník Obdélníková postava je nejčastější u žen.Jeho funkce je téměř stejná ve 3 částech (hrudník, boky, pas).Tento typ lze označit jako sport.

Pokud jde o školení, je třeba snížit pracovní zátěž v kardio a zaměřit se na výcvik v pase.Nezapomeňte však nacvičit zbytek svalů.

Přesýpací hodiny nebo kosočtverec Podle mnoha mužů je to nejatraktivnější postava.Její funkcí je, že má úzký pas.A tam, kde je potřeba objem (hrudník a boky), je tam přítomen.

Ideální parametry 90-60-90 platí také pro tuto možnost.
Pro takovou postavu musíte kombinovat kardiovaskulární a silový trénink a rozložit zatížení mezi všechny svaly.

Kruh nebo jablko Majitelé takové postavy mají široký pas a nádhernou hruď.Takže dívkymusíte dělat kardio a pas a boční cvičení častěji.

Toto rozdělení na 5 možností je podmíněné.Každá žena má svou vlastní jedinečnou postavu.Někdo má více prsou, někdo má boky.Někdo vytvořil oteklé a tvarované tělo.Proto lze rozlišit další odrůdy obrázku.

Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Sušení těla pro dívky.Výcvikový program, podrobné nutriční menu na měsíc po dni.

Měnící se normy krásy

Vždy existovaly určité normy krásy pro lidi.Ve starověku muži preferovali dívky v těle.Plná ňadra, široké boky, velké břicho - to všechno ztělesňovalo ženu, která může dát potomkům a udržovat idylku v rodině.Hubené dívky byly považovány za bolestivé.

Během vzhledu Venuše Miloše se standardy krásy staly více známými.Model byl považován za dívku se širokými boky a úhlednou hrudí střední velikosti.

Důležitá byla absence velkého břicha.V průběhu staletí se krásy snižovaly.

Hodina přesýpacích hodin byla považována za atraktivní.Mnoho dívek proto používalo korzet, aby si zúžily pas a zvedly prsa.

Byly také chvíle, kdy se staly populární příliš tenké dívky, které nemají prakticky žádná prsa a hýždě.Jejich postava je spíš jako dětské tělo.

V dnešní době mnoho dívek upřednostňuje sledovat ideál 90-60-90.Dlouhé a štíhlé nohy, lahodné hýždě, úzký pas a nádherná ňadra - to jsou faktory naší doby.

Nejkrásnější postavy hvězd

Dívky s krásnou postavou, jejichž fotografie jsou na internetu velké, vypadají sexy.Moderní ženy se snaží vyrovnat mnoho osobností, napodobovat je nejen z hlediska vzhledu a šatníku, ale také se snažit sledovat stejnou stravu a fyzickou aktivitu.

Mezi nejatraktivnější čísla v zahraničním šounictví patří tato jména:

  1. Jennifer Lopez. Její obrázek se týká typu obráceného trojúhelníku nebo „hrušky“ a liší se v ženských formách.Jennifer má široké atraktivní boky a tenký pas.
  2. Byonce. Typ postavy zpěváka je přesýpací hodiny.Bionce má nádherná ňadra a široké boky a zároveň se pyšní úzkým pasem.
  3. Andrian Lim. Model má obdélníkový typ obrázku, kde není výrazný pas.I přes to však její postava přitahuje pozornost.
  4. Nicole Scherzinger. Nicoleova postava se vyznačuje krásnými prsy, štíhlým pasem a elastickými hýžděmi.Je téměř blízká světovým standardům krásy, konkrétně: 89-60-93.
  5. Jessica Alba. Jessica Alba má také obdélníkový typ.Nemá výrazný pas.To však nezkazí obraz, ale spíše přitahuje pohledy.Důraz je kladen na dlouhé štíhlé nohy a krásná prsa.

Z ruštinyZnámé osobnosti:

  1. Maria Gorban. Mary je majitelkou štíhlého a tónovaného těla.Názory přitahuje úzký pas a elegantní hrudník.
  2. Ekaterina Klimova. Navzdory skutečnosti, že Kateřina je matkou mnoha dětí, zůstává pro mnoho mužů stále žádoucí.Postava herečky je perfektní.Jeho parametry jsou téměř blízké světovým kánonům krásy a jsou: 87-60-90.
  3. Svetlana Chodčenková. Dlouhosrstá krása Svetlana Chodčenková vždy upoutá její oko.I přes její růst se její postava zdá křehká.
  4. Polina Maksimova. Polina má jasný vzhled a atraktivní postavu.Má všechno: úzký pas a tvary zalévání úst a dlouhé krásné nohy.
  5. Marina Alexandrova. Krátkotrvající herečka má křehké a ženské tělo.

Postava ženy není vždy jediným dědičným faktorem.Mnozí dělají skvělou práci, aby vypadali atraktivní a sexy.Správná výživa, každodenní trénink - to vše je klíčem k úspěchu v krásných a ženských formách.

Jak zdůraznit krásu postavy

Dívky, které podle mnoha lidí mají ideální parametry, a jejich fotografie byly zaplaveny internetem a televizí, ne všechny mají krásné tělo.Ale díky některým nuancím můžete zdůraznit krásnou postavu s atraktivním vzhledem.Správně vybraný obrázek, který se odvrátí od nedostatků, s tím dokonale pomůže.

Tipy:

  1. Pro vizuální zmenšení boků musí být používány rovné kalhoty nebo kalhoty.
  2. Oblečení s výstřihem na hrudi a výstřihem na zádech pomůže dívce vypadat trochu vyšší.
  3. Aby se štíhlé nohy zdály delší, je třeba si pod černými kalhotami nebo punčochami vyzvednout černé podpatky.
  4. Pro skrytí pasu stojí za to vybrat si prostý oděv.
  5. Pro dívky s postavou „obráceného trojúhelníku“ je lepší opustit svěží rukávy, protože upozorní na široká ramena.
  6. Držitelé širokých boků by si měli volit rovné šaty ke kolenům.
  7. Pro dívky s „hruškou“ jsou vhodné rovné sukně ke kolenům a přiléhavý vrchol.
  8. U postavy přesýpacích hodin se vyplatí soustředit na pas.

Jak se stát štíhlým

Mnoho dívek sní o krásné postavě a úzkém pasu.Ne každý se může chlubit ideálním tělem, které zdědil.Někteří musí vyvinout velké úsilí, aby vyhověli obecně přijímaným kánonům krásy.

Existuje několik doporučení, podle kterých můžete dosáhnout dobrých výsledků a získat štíhlé a tónované tělo:

  1. Správná výživa a odmítnutí nezdravého jídla je klíčem k krásným aštíhlé tělo.
  2. Denně by se mělo vypít dostatečné množství čisté vody.
  3. K vašemu životnímu stylu by se měl přidat kardio trénink.
  4. Je nezbytné vyvinout silová cvičení zaměřená na problematická cvičení, samostatně nebo společně s trenérem.zóny a pomáhá posilovat korzet svalů.
  5. Pro pohybovou aktivitu můžete pracovat doma, navštěvovat kurzy ve fitness klubu nebo se přihlásit k tanci.
  6. Tělo potřebuje čas na odpočinek a odpočinek.Za tímto účelem si můžete vybrat 1 den v týdnu, pokud neexistují žádná omezení.Tím se odstraní zátěž a zlepší se psychický stav člověka.
  7. Vždy je nutné stanovit konkrétní cíl a najít motivaci, pak bude snazší dosáhnout konečného výsledku.

Tance pro postavu

Tance jsou skvělé pro udržení postavy v dobrém stavu.Obsahují nejen krásné a flexibilní pohyby, ale také intenzivní zátěž.

Mezi nejoblíbenější oblasti, které pomáhají opravit číslo, patří:

  1. Zumba. Zumba kombinuje tanec a fitness.Taneční hnutí jsou založena na latinskoamerických motivech, které vytvářejí zápalnou atmosféru.
    V zumbě jsou pohyby více zaměřeny na boky a hýždě, ale zahrnuje i zbytek svalového korzetu.Takový výcvik pomůže udržet tělo v dobrém stavu a slouží jako vynikající možnost prevence celulitidy.Za 60 minutaktivní tanec může ztratit 400 až 650 kalorií.

    Dívky s krásnou postavou, jejichž fotografie jsou prezentovány, se pravděpodobně zabývají zumbou.
  2. Belly dance. Orientální tance pomohou nejen uvést postavu do pořádku, ale také dosáhnout sexuální chůze a pohybů, a také vám umožní udělatkrásné držení těla.Tanec je kardio cvičení, které je skvělé pro hubnutí.Při tanci jsou zapojeny svaly nohou a boků, svaly břicha, hrudníku a paží.Tanec není jen trénink, je to aktivita pro duši, která pomáhá relaxovat a tónovat vaše tělo.
  3. Taneční aerobik. Taneční aerobik přitahuje mnoho lidí kvůli skutečnosti, že všechny svaly jsou zapojeny do pracovního procesu.Pohyby jsou prováděny na hudbu a více připomínají tanec, ale tanec.

Po takovém cvičení se spálí nejen kalorie, ale také zmizí nálada a únava. Během cvičení může dojít ke ztrátě 400 až 500 kalorií. K dosažení většího účinku je třeba se alespoň třikrát týdně zúčastnit cvičení.Lekce obvykle trvá asi 60 minut.a zahrnuje pohyby pro zahřátí těla a protažení svalů a školení pro všechny svalové skupiny.

Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Kyselina glutamová - co to je, pro co a jak se používá ve sportu a kulturistice.

Cvičení pro štíhlou postavu

Dívky s krásnou postavou, jejíž fotografie lze vidět v lesklých časopisech, tráví spoustu času kondicí.Mnoho tráví hodiny ve fitness centrech k dosažení dokonalého těla.

Existuje několik funkcí, které pomohou dosáhnout štíhlosti postavy bez poškození zdraví:

  1. Všechna cvičení musí být provedena správně.
  2. Před jakýmkoli tréninkem potřebujete trochuzahřejte svaly a poté se protáhněte.
  3. Pro vypracování břicha a boků se vyplatí upřednostnit cvičení se zatáčkami a zatáčkami, jakož i tisk.
  4. Musíte cvičit nejméně 3krát týdně.
  5. Chcete-li lekci zvýšit produktivitu, můžete si vzít další vybavení.
  6. Je nutné zlepšit nejen problematické části těla, ale také jiné svaly, aby nedošlo k nerovnováze.

Cvičení po stranách

Cvičení k odstranění stran by měla být zaměřena na práci se šikmými svaly břišní části.

Zpětné zvraty:

  1. Lehněte si na podložku.Zvedněte nohy a trochu se ohněte na kolena.Paže umístěné podél trupu.
  2. Když vydechujete, zvedněte pánev a dolní část zad.
  3. Při inspiraci, dolní část zad.
  4. Proveďte 2-3 sady 10-15 opakování.

Nakloněné bokem s činkami:

  1. Postavte se rovně a vezměte si do rukou činky o požadované hmotnosti.
  2. Nohy od sebe oddělené od ramen.
  3. Pomalu se nakloňte k jedné straně.Po noze klesá rovná paže s inventářem.
  4. Vylezte do výchozí polohy.
  5. Opřete se o možnou délku.
  6. Proveďte 20 až 30 opakování.
    Horolezec:

    1. Chcete-li obsadit pozici jako během normální prkna.Důraz je kladen na paže ohnuté v loktech.Nohy jsou rovné a spočívají na ponožkách.
    2. V tomto provedení se koleno pravé nohy musí dotýkat lokte levé ruky aobráceně.
    3. Po dotyku se vraťte do postoje a opakujte manipulace s opačnou rukou a nohou.
    4. Počet opakování se liší od 20 do 30 pro 1 přístup.

    Na nohou

    Výcvik nohou jim pomůže dosáhnout štíhlosti a zbavit se různých nedokonalostí.

    Zvedání nohy ležící na boku:

    1. Lehněte si na pravé straně.Levá ruka je na opasku a pravá je umístěna pod hlavu.Dolní končetiny leží jedna na druhé.
    2. Mírným tempem zvedněte levou nohu nahoru.Musí zůstat rovná.
    3. Znovu nižší.
    4. Cvičte 20krát jednou nohou a poté přepněte strany a opakujte druhou nohou.
    Opuštění nohou:

    1. Narovnejte záda, nohy mírně od sebe oddělte.
    2. Položte ruce na opasek.
    3. Pomalu vrať pravou pravou nohu zpět.
    4. Pomalu ji položte na podlahu.
    5. Proveďte 20–25 opakování a přepněte na levou nohu.

    Stolička u zdi:

    1. Postavte se proti zdi nebo k jakémukoli svislému povrchu.Záda a zadek by měly být pevně přitlačeny ke zdi.Paže zkřížené na hrudi.
    2. Nohy ohnuté na kolenou by měly tvořit pravý úhel.
    3. Zůstaňte v takovém postoji co nejdéle.
    4. Odpočiňte si a proveďte další 2-3 krát.

    Pro břicho

    Cvičení pro břicho pracují na svalech horního a dolního lisu.Umožní vám dosáhnout plochého žaludku a štíhlého pasu.

    Roh:

    1. Zaujměte vodorovnou polohu na podložce.
    2. Když vydechujete, zvedněte nohy a záda, mírně se ohýbejte na kolenou.Ruce by měly sáhnout po kolena.Situace je jako roh.
    3. Počkejte 3 sekundy.
    4. Návrat na rohož.
    5. Opakujte 10 až 15krát ve 2–3 sadách.
    6. Cvičení můžete provést ještě jiným způsobem.
    7. Když zvedáte záda a nohy, zajistěte je po dobu 10-15 sekund.Pak se počet opakování sníží.

    Leg Raise:

    1. Zaujměte pozici na podložce.Ruce jsou umístěny podél těla nebo mírně pod hýždě.
    2. Na výdech zvedněte rovné nohy po dobu 2-3 sekund.Ale ne příliš vysoko.
    3. Po inspiraci sklopte nohy do výchozího stavu.
    4. Počet opakování: najednou asi 15.

    Loď:

    1. Lehněte si na břicho.Rovné paže leží za vaší hlavou.
    2. Při výdechu opatrně zvedněte narovnané paže a nohy a vytvořte loď.
    3. Zůstaňte v této poloze po dobu 2-3 sekund.
    4. Po inspiraci pomalu snižujte končetiny.
    5. Cvičení se provádí ve 2-3 sadách 15-18 opakování.

    Pro hýždě

    Cvičení pro hýždě jim pomůže učinit je elastickými a zbavit se celulitidy.

    Zvedání nohou na všech čtyřech:

    1. Nasaďte si kolena, opřete se rukama rovnými rukama o podlahu.
    2. Kolena by měla být umístěna na stejném okraji s boky.
    3. Počínaje pravou nohou zvedněte nohu ohnutou ke kolenu, dokud horní stehno nevytvoří přímou linii se zády a hýždě.
    4. Proveďte 20 opakování vpravonohou a pak změňte končetinu.

    Gluteal bridge:

    1. Na koberci zaujměte vodorovnou polohu.
    2. Ruce leží na podlaze poblíž těla.Ohněte si nohy na kolena.
    3. Když vdechujete, zvedněte pánev a dolní část zad.Nohy by měly zůstat na podlaze.
    4. Jak vydechujete, znovu nižší.
    5. Vytvořte 3 sady 16-20 opakování.

    Most pro jednu nohu:

    1. Postavte se, když ležel na podlaze.Ruce v blízkosti těla na podlaze.Ohněte si nohy na kolena.
    2. Zvedni pravou nohu nahoru.
    3. Při inspiraci zvedněte dolní část zad a pánev.
    4. Vydechněte, jděte dolů na startovní pozici.
    5. Proveďte 20-25krát pravou nohou a změňte doleva.

    Na bocích

    Hip cvičení vám umožňují cvičit jak uvnitř, tak vně stehna.

    dřepy:

    1. Umístěte spodní končetiny na šířku ramen od sebe a natáhněte před sebe rovné paže.
    2. Sestupujte, dokud nejsou boky rovnoběžné s povrchem.Současně by záda měla zůstat rovná.
    3. Návrat do výchozí polohy.
    4. Kompletujte 2 sady po 20 kusech.

    Burpee:

    1. Vstávání je výhodné.
    2. Spusťte rovné paže k podlaze.Narovnejte nohy.Pozice se podobá baru.
    3. Potom znovu přitáhněte nohy k sobě a zvedněte se.
    4. Nechte ruce tleskat nad hlavou.
    5. Opakujte 10 až 15krát, provádějte 2-3 sady.

    Plíce do strany:

    1. Postavte se do stoje, nohy mírně oddělte.přítel.Ruce jsou umístěny podél trupu.
    2. Pravá pravá noha musí být odložena stranou.Levý se trochu ohýbá na koleni.
    3. Ruce jsou v tuto chvíli přitisknuty k hrudi.
    4. Udělej si takový výpad levou nohou.
    5. Proveďte 2-3 opakování 16–20krát.
    Na rukou

    Cvičení na rukou pomůže zbavit se ochablé kůže a posílit je.

    Kličky se zkříženýma nohama:

    1. Lehněte si na rohož.Zkřížte nohy a ohněte se v pravém úhlu.
    2. Při výdechu tělo pomalu spusťte, aby se paže ohýbaly v úhlu 90 stupňů.
    3. Po vdechnutí znovu povstaňte.Důraz je kladen na kolena.
    4. Proveďte 2-3 opakování 10-15krát s přestávkou mezi sadami.
    5. Únos rukou činky:

      1. Dostaňte se do pohodlné polohy.Zadní strana je narovnána, kartáče s inventářem níže.
      2. Když vydechujete, dejte ruce na stranu.Měli by tvořit přímou linii s ramenem.
      3. Zůstaňte v této poloze 3-4 sekundy.
      4. Sklopte ruce dolů.
      5. Kompletní 3 sady 10-15 opakování.

      Push-upy na zádech:

      1. Přikrčte se poblíž židle nebo lavice (zády k předmětu).
      2. Ruce spočívají na židli.
      3. Pomalu spusťte dolů, aniž byste se dotkli podlahy.
      4. Opatrně stoupejte.
      5. Opakujte 2 až 3 sady 10-15krát.

      Pro všechny svalové skupiny

      Abyste získali štíhlou postavu, musíte věnovat pozornost rozvoji všech svalů.Následující cvičení vám s tím pomohou.

      Planck:

      1. Je nutné stát v regálu na úrovni.
      2. Ramena jsou ohnuta v pravém úhlu a přiléhají k podlaze.Nohy na nohou.
      3. Tělo se neohýbá a hlava a pátý bod se nezvedají.Rovnoměrná linie by měla být vytvořena rovnoběžně s podlahou.
      4. V takové poloze, aby bylo možné co nejdéle vydržet.
      5. Tyč může být provedena v různých variantách.
    Nůžky:

    1. Zaujměte pohodlnou polohu na podlaze.Dejte ruce po těle.
    2. Nohy musí být zvednuty tak, aby jedna byla o něco vyšší než druhá.
    3. Začněte křižovat nohy, střídejte horní z dolní.
    4. Pro větší účinnost můžete odtrhnout záda z podlahy (s výjimkou dolní části zad) a položit ruce pod hýždě.

    Mahi kope všechny čtyři nebo hasičský jeřáb:

    1. Dostaňte se na všechny čtyři.
    2. Noha ohnutá v pravém úhlu musí být posunuta na stranu a tvoří linii s hýžděmi.
    3. Proveďte 15–20 opakování a změňte nohu.

    Vlastnosti výživy

    Dívky s krásnou postavou, jejichž fotky každý den sledujeme na televizních obrazovkách, neustále sledují jejich výživu.Jíst správné jídlo pomůže tělu štíhlejší a zbavit se mnoha nemocí, jakož i udržet výsledek v průběhu času.

    Pravidla výživy:

    1. Nejprve musíte sledovat množství použité tekutiny.Norma je 30 ml na 1 kg hmotnosti u žen a 35 ml u mužů.
    2. Zelenina by měla být upřednostňována.
    3. Nezbytnézcela odmítají škodlivé a sladké jídlo (rychlé občerstvení, cukrovinky, sladkosti, lehká jídla).
    4. Cukroví lze nahradit sušeným ovocem, ale také se nesmí zneužívat.
    5. Je vhodné snížit příjem rychlých uhlohydrátů nebo je úplně opustit.
    6. Je lepší upřednostnit výrobky s nízkým nebo středním glykemickým indexem.
    7. Jídlo by mělo být rozděleno na 4-5 jídel.
    8. Dávejte pozor na porci.Nepři přejídejte se.
    9. Mléčné výrobky s obsahem tuku do 5% by měly být přítomny ve stravě.

    Dívky na fotografiích v časopisech, v reklamách v televizi a na internetu, vždy s krásnou a štíhlou postavou.Toto nastavuje společnost na to, jaké parametry by ideální žena měla mít, aby splnila moderní standardy krásy.

    Podle lékařů by však většina lidí neměla honit ideální formy a obětovat zdraví.Abychom však mohli žít dlouho, je třeba udržovat silné tělo a tělo v dobrém stavu je nutné.Hlavním pravidlem je žít aktivní život s mnoha různými zálibami!

    Návrh článku:Oksana Grivina

    Video o krásné ženské postavě

    Nejlepší domácí tréninky: