Cvičení z druhé brady jsou efektivní.Jak odstranit tváře a bradu doma.Video

Cvičení z druhé brady pomáhají řešit rozšířený problém tvorby kožního záhybu pod bradou u žen i mužů, a to nejen u těch, kteří překročili třicetiletou linii, ale také pro mladší.

Druhábrada: proč se zdá - způsobuje

S fyziologickýmco se týče druhé brady, není nic jiného než hromadění tuku a kůže.I když se nejedná o nemoc, tato funkce deformuje rysy obličeje a vizuálně zvyšuje věk.

Cvičení z druhé brady pomáhají řešit rozšířený problém tvorby kožního záhybu pod bradou u žen i mužů.

Je obvyklé zdůraznit několik hlavních příčin nedostatku:

  • Změny související s věkem- v průběhu let se kůže obličeje a krku zmenšuje.elastický a svaly ztrácejí svůj tón a znatelně oslabují.V průběhu času se pokožka ve spodní části obličejových prohýbání objevuje zmačkání a v přítomnosti nadváhy tukový váleček.
  • Genetické rysy- velmi často jsou takové problémy dědičné.Pokud mezi blízkými příbuznými jsou majitelé druhé brady, zvyšuje se pravděpodobnost jejího výskytu.
  • Charakteristické rysy struktury obličeje a krku - držáky ostrý a pravý úhel mezi linií brady a linií krku se kvůli takové závadě těžko obává, a naopak, ti, kteří mají takový úhel, jsou špatně vyjádřeni, měli by pečlivě zvážit možnost vzhledu druhé brady.
  • Nadváhaje jednou z nejčastějších příčin tohoto problému.Přebytečný tuk se hromadí na různých místech, včetně pod spodní čelistí.Výsledkem je masivní korálek, který tvoří druhou bradu.Při hubnutí, zejména ostrém, může na tomto místě zůstat kožní záhyb.
  • Špatné držení těla- zvyk chůze se sklonenými rameny a sklonenou hlavou často vede ke snížení svalového tónu krku a ošklivému záhybu mezi bradou a krkem.To platí zejména pro lidi, kteří hodně pracují s papíry nebo malými detaily.
  • Problémy se skusem- nesprávná poloha čelisti může také vést k vytvoření záhybu pod bradou.
  • Špatná funkce štítné žlázy- nadváhu často způsobuje nedostatek produkovaných hormonů.Kromě toho samotná štítná žláza, když se zvětšuje, vyčnívá dopředu a natahuje kůži pod bradou.
  • Hormonální poruchy- když se změní hormonální pozadí, objeví se v oblasti brady tukové usazeniny.Toto se často vyskytuje například během těhotenství.
  • Nesprávný životní styl- zahrnuje to používání nezdravého jídla, návykčíst ležící, spát na vysoce měkkém polštáři.Všechny tyto faktory přispívají k narušení krevního oběhu a vzniku mastných usazenin.

Jak odstranit druhou bradu doma

V každém případě by měl být použit individuální přístup.Nejprve je třeba věnovat pozornost přizpůsobení životního stylu: zbavit se zvyku slouchingu, spánku ve špatné poloze, konzumace škodlivých potravin může výrazně zlepšit stav pokožky obličeje a krku.

Dalším důležitým faktorem je řádná péče o dolní část obličeje.

Je velmi důležité zvlhčit pokožku včas pomocí různých krémů a masek.

Existují dostupné způsoby, jak zvýšit tonus pleti a svalů, snížit množství podkožního tuku a zlepšit kontury obličeje.

Hlavní metody domácí korekce:

  1. Masírujte oblast pod bradou.
  2. Gymnastika pro krk.
  3. Speciální masky pro zvýšení pružnosti pokožky.
  4. Cvičení z druhé brady.
  5. Správná výživa.

V některých případech však nebude fungovat bez pomoci lékaře nebo specializovaného kosmetologa.

Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Vhodnost obličeje pro zvedání obrysu obličeje, omlazení, svalového tónu.Mistrovská třída Elena Karkukli

Jednoduchá cvičení pro ženy a muže z druhé brady

Existuje mnoho různých sad cvičení, která pomáhají zbavit se druhé brady.Jejichlze provést doma i v práci, protože to bude trvat dost času.

Nejvhodnějším obdobím pro tyto činnosti je ráno.

Po provedení gymnastiky se zlepšuje krevní oběh a celkový tón pokožky a svalů, což zlepšuje pleť, díky tomu je svěží a tónovaný.

Na začátku tříd byste na to neměli trávit více než 30 minut.Nová cvičení je třeba zavést ve fázích - 2-3 po dobu 1 času.Během prvního měsíce se doporučuje provádět gymnastiku 5krát týdně a 2 dny na odpočinek.Pokud se to udělá správně, výsledek se objeví do druhého měsíce, svaly se přizpůsobí nové zátěži a třídy lze snížit na 3 dny v týdnu.Do této doby je doba trvání cvičení až 20 minut.

Díky produkci kolagenu a zlepšenému přísunu kyslíku ve všech vrstvách epidermis se ovál obličeje stává jasnějším a pokožka nabývá svěžejšího a zdravějšího vzhledu.

Stejně jako u jakékoli fyzické aktivity jepři provádění obličejové gymnastiky důležitá moderování .V důsledku přílišného namáhání svalů můžete dosáhnout výsledku, který je zcela v protikladu s tím, co chcete - pokožka bude klesat a tvar obličeje bude méně jasný.

Potahování brady mokrým ručníkem

K dokončení tohoto cvičení je třeba připravit ručník namočený ve studené vodě.

Ručník by měl být stočený do tvrdého škrtidla, umístěného rovnoběžně s linií brady mírně pod a za tahánívýsledné škrtidlo s rukama v opačných směrech a poté se vraťte do původní polohy a poplácajte pohyby.

Poklepávání brady hřbetem dlaně

Další variace poklepávání.V tomto případě nejsou vyžadovány žádné improvizované prostředky - paty se provádějí zadní stranou ruky.Chcete-li to provést, musíte pevně stisknout prsty a rychle provádět rytmické pohyby.

Je třeba dosáhnout účinku mírné necitlivosti brady.

Minimální dodací lhůta jsou 2 minuty.Hlavní výhodou tohoto cvičení je to, že se dá provést při jakékoli příležitosti, dokonce i během práce.

Sada cvičení s jazykem

Existují také populární metody, jak se zbavit druhé brady, například cvičení, která používají tento jazyk:

  • Vytáhněte jazyk nahoru a pokuste se dotknout špičky nosu - přibližujte se po dobu 10-15 sekund.

  • Když vytáhnou jazyk z úst, nakreslí do vzduchu kruh nebo číslo osm.Cvičení by mělo být provedeno 10krát, změnou směru jazyka v jednom nebo druhém směru.
  • Při namáhání svalů brady stiskněte jazyk na dolní nebo horní obloze.
  • V sedu posuňte bradu mírně dopředu a spodní okraj položte na horní část.Opřenou bradu o pěst musíte položit jazyk na horní oblohu a počítat do 5. Po krátkém odpočinku se cvičení opakuje ještě dvakrát.

Komplexcviky s rty

Dalším běžným gymnastickým komplexem jsou cviky s rty:

  • V sedě se ohýbají mírně dopředu (záda zůstává rovná) aodhoď hlavu.Poté se spodní ret přitáhne na nos po dobu 5 sekund.Cvičení opakujte 3-5 krát.
  • Zaujměte výchozí pozici jako v předchozím cvičení.Složte rty hadičkou a v této podobě je natáhněte ve směru k nosu.Počítáme-li 5, uvolněte rty a opakujte 4krát více.

  • Natahují se trochu dopředu, pevně přitlačí své rty k sobě a položí jim prst.V této poloze se snaží tlačit rty dopředu.

Procházky s knihou na hlavě

Toto cvičení je skvělý způsob, jak nejen vyřešit problém druhé brady, ale také zlepšit držení těla.K tomu musíte položit knihu na hlavu a pomalu se pohybovat, aniž byste knihu drželi rukama.

Zadní část by měla být rovná a hlava mírně zvednutá .Doporučuje se chodit pravidelně 7 až 10 minut denně.

Natahování krku a brady hlavou odhodenou dozadu

Jiným způsobem je položit hlavu dozadu, utáhnout svaly spodní tváře a kousnout horní ret do spodních zubů.V této poloze byste měli počítat do 5, uvolnit svaly a opakovat 4 vícekrát.

Další možností pro toto cvičení je mírné prodloužení dolní čelisti a vložení rtů do kanálu ve stejné poloze hlavy se svaly.brada a krk by měly být v dobrém stavu.

Cvičení tužkou

Zajímavé cvičení tužkou nebo perem.V poloze, kdy je záda narovnána a hlava vypadá rovně, musíte vzít do zubů tužku a bez spěchu napsat slovo do vzduchu.

Odborníci tvrdí, že nejužitečnější je hláskování písmene „m“, proto je efektivnější psát slova, která jej obsahují.

Cvičení Úsměv

K provedení je nutné pevně zazubit zuby a zároveň se pokusit o úsměv co nejširší.Poté by měl jazyk začít vyvíjet tlak na oblohu a postupně zvyšovat tlak.

V důsledku toho by se svaly dolní části obličeje měly znatelně napnout.Po 5 sekundách lze tvář uvolnit.Doporučujeme opakovat až 10krát.

Nenechte si ujít nejoblíbenější článek v rubrice:Masáž obličeje podle japonského lékaře Asahi Zogana.

Cvičení pro oválný obličej a zvedání tváře

Spolu s druhým bradou jsou běžné problémy, jako je ochablá lícní kůže a rozmazaná oválná tvář.Všechny tyto vady se často vyskytují současně, protožezpůsobené stejnými důvody.Existují složitá cvičení, která pomáhají okamžitě zvládnout všechny tyto problémy.

Otočení hlavy s prodloužením dolní čelisti

Jedním z těchto cvičení je otočení hlavy do strany při současném posunutí spodní čelisti dopředu.

Točíjsou prováděny 5-7krát v každém směru střídavě.V tomto případě se svaly krku a oblast pod bradou napnou.

Otoky tváří vzduchem v ústech

K provedení dalšího cvičení musíte nasát vzduch do úst, utáhnout si rty a vytáhnout tváře.Poté dlaně začnou mačkat dlaně a vynakládají značné úsilí.

Po 5 sekundách může být obličej ponechán odpočívat a pak 4krát opakován.

Účinná cvičení na snížení druhé brady od kosmetičky Nadi Paya

Nadia Payo je dobře známá domácí kosmetička, která jako jedna z prvních vyvinula řadu cviků na obličej, včetně druhébrada.Hlavní novinkou byla myšlenka, že obličejové svaly, stejně jako ostatní svalové skupiny v našem těle, vyžadují pravidelnou fyzickou aktivitu, která vede k zachování mládí a krásy.To byla její cvičení, která následně tvořila základ mnoha gymnastických komplexů pro obličej a krk.

Cvičení s výslovností samohlásek

Chcete-li svaly spodní části obličeje v tónu, musíte vyslovit zvuky "a" a "y", zatímco napínáte bradu.

Cvičte pěstmi rukou pod bradou

Nejprve musíte zaujmout výchozí polohu - posaďte se rovně a dejte ruce sepnuté do brady.pěsti.Poté začnou bradu snižovat a snaží se překonat odpor rukou.

Další variantou tohoto cviku je výchozí pozice s hlavou vrženou dozadu.Akceprovedeno podobně jako u předchozí možnosti: zkuste snížit bradu, zatlačte na substituované pěsti.

Cvičte se stiskem a tažením brady prsty

Prsty se umístí na spodní část obličeje a začnou tlačit a bradu tlačit dolů.V tomto případě by měl jazyk tlačit na horní oblohu.

Cvičte při ležení na zádech se zvednutím hlavy

Toto cvičení primárně ovlivňuje svaly krku a posiluje ho.K tomu je třeba navíc ležet na zádech, aby nebyla pod hlavou žádná podpora a volně visí dolů.

Dále se provádí zvedání hlavy.Pro začátečníky bude stačit 5 sad 3 výtahů, s postupným nárůstem na 10.

Cvičení se spodním rtem

Pro provedení cvičení spusťte spodní ret tak nízko, jak je to možné, zatímco držítezuby pevně zaťaté, a pak se snaží vytáhnout dovnitř.

Cvičení „váha“ na bradě

K provedení této metody je třeba si představit, že ze spodní části obličeje je zavěšeno těžké zatížení.Je nutné pomalu zvedat „zátěž“ a zároveň výrazně napínat svaly krku.Doporučuje se provádět 3 sady 5-7 výtahů najednou.

Cvičením Bodyflex pro zvedání brady a hubnutí krku

Další obecně známou technikou používanou k posílení svalů obličeje a krku je bodyflex.Jeho autorem je Američan G. Childers.Pointa je speciální dýchací technika, která podporuje obohacení krve kyslíkem aproto zlepšení stavu pokožky, čímž jsou tkáně a svaly zdravější.

Hlavní držení těla pro bodyflex - nohy jsou rozprostřeny o něco dále než je šířka ramen, ruce spočívají na nohách těsně nad koleny.Nejprve musíte žaludek několikrát zatáhnout a zároveň zadržovat dech.

Poté můžete přistoupit k tréninku obličejových a krčních svalů: rty se složí v malém kruhu a oči se otevřou co nejvíce.V tomto případě je třeba cítit napětí v horní části obličeje.

Dále by se měly rty přehnuté tímto způsobem pokusit snížit co nejníže a vystrčit jazyk.Poté musíte počkat 8 sekund a vrátit se do původní polohy, pak opakujte 4krát více.

„Ošklivé grimasa“ - popis

Toto je hlavní cvičení bodyflexu, které cvičí svaly oblasti krku a brady.Pro začátečníky můžete vyzkoušet cvičení, zatímco stojíte vzpřímeně.Dolní zuby musí být prodlouženy přes přední část, aby se prodloužily rty a krk dopředu.Poté musíte zvednout hlavu, jako byste se snažili dosáhnout bradou na strop.

Po zvládnutí této techniky můžete přistoupit k implementaci výše popsané polohy hlavního těla bodylexu.

Když je toto cvičení plně zvládnuto, lze zahájit klasické dechové cvičení bodyflexu.Při zvedání brady by měla být paže vzata za záda, aniž by došlo ke ztrátě rovnováhy a postavení na plné zastávce.

Je možné rychle odstranit druhou bradu pouze pomocí cvičení

Cvičení z druhé brady jsou velmi účinným způsobem, jak se vypořádat s kosmetickou vadou.K dosažení maximálního účinku v krátkém čase je nutný integrovaný přístup, který kromě gymnastiky zahrnuje masáže, kompetentní hydrataci pokožky a úpravu stravy.Nejvýhodnější bude kombinace těchto metod.

Masáž z druhé brady doma

Masáž doma může být skvělým doplňkem gymnastiky obličeje v boji proti druhé bradě.Hlavní věcí je správné a pečlivé provedení.

Před zahájením postupu je nutné namazat obličej vhodným typem zvlhčovače.

Masážní pohyby by měly být prováděny určitým směrem: od nosu ve směru lícních kostí k chrámům, od středu čela k chrámům, od středu brady k očím.Současně je třeba dbát na to, aby nedošlo k roztažení pokožky a zabránění bolestivým pocitům.

Samomasážní technika: hladení, tření, poklepání

Masáž doma obvykle zahrnuje několik akcí:

  • Hladil hřbet ruky od brady po lícní kosti.
  • Tření oblasti pod bradou krouživým pohybem prstů.
  • Poklepávání ze spodní čelisti na lícní kosti na mírnou znecitlivění kůže.
  • Oříznutí brady a kůže pod ní, stlačení uvězněných oblastí dovnitř.
  • Poslední relaxační tahy podél masážních linií.

Masáž s kontrastní sprchou z druhé brady

Dalším typem domácí masáže je masáž pomocí kontrastní sprchy.Pomáhá normalizovat krevní oběh, zlepšuje barvu pleti, zlepšuje tón pleti, snižuje ukládání podkožního tuku.

Pro jeho provedení je nutné nasměrovat proud sprchy do oblasti pod bradou a provádět klidné pohyby v kruhu, prudce přepínat teplotu vody z teplé na studenou a naopak.Délka masáže by neměla přesáhnout 15 minut.

Jak odstranit druhou bradu a tváře doma: video

Cvičení z druhé brady jsou cenově dostupným a účinným způsobem, jak se zbavit nepříjemné fyziologické vady.Pravidelná cvičení a integrovaný přístup pomohou zlepšit rysy obličeje, obnovit pružnost pokožky.

Cvičení z druhé brady jsou účinná: video

Jak odstranit druhou bradu, naučte se ve videoklipu:

) Cvičení od druhé brady, viz videoklip: